• Приватним клієнтам
  • Бізнесу
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Бізнесу
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Спеціальна пропозиція – пакет «Морський»:

  • Отримайте 2 рахунки в національній та іноземній валюті
  • Відкрийте додаткову картку на довірену особу
  • Зараховуйте гроші на рахунок за зниженим тарифом
  • Керуйте рахунками та переказуйте гроші онлайн
В пакеті «Морський» на Вас чекають корисні послуги:

Отримайте картки міжнародного рівня з чіпом MasterCard або Visa (на Ваш вибір) до кожного з двох рахунків у пакеті на ім'я власника пакета 

Замовте 1 додаткову картку на довірену особу до одного з двох рахунків пакета

Дистанційно керуйте коштами на рахунках через Інтернет-банкінг «ПУМБ Оnline», SMS-банкінг та мобільні сервіси від ПУМБ

Знімайте готівку без комісії у понад 3000 банкоматів «Радіус»

Пакет може бути оформлений як співробітником флоту, так і дружиною (чоловіком) моряка за умови надання підтверджуючих документів.

Оформити картковий рахунок просто:

Відкрийте пакет «Морський» у найближчому відделенні ПУМБ 

Просто візьміть із собою паспорт громадянина, паспорт моряка та ІПН

Відчуйте переваги

знімайте готівку без комісії в 3000 банкоматах ПУМБ та «Радіус»


користуйтеся безкоштовним Інтернет-банком ПУМБ Online


контролюйте надходження та витрати з SMS-банкінгом


Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
  • Я втратив карту, що мені робити?
  • Як я можу поповнити свій рахунок?
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?
  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?
  • Для того, щоб платити комісію за обслуговування, мені щороку потрібно приходити в банк?
  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

    Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН. Вартість перевипуску нового PIN-коду — 5 грн (згідно Тарифів ПУМБ).

  • Я втратив карту, що мені робити?

    У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

    Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

    У пакеті послуг "Морський" у вартість пакету послуг входить одна карта рівня Classic / Standard на довірену особу, яку можна випустити до одного з двох рахунків, які входять в пакет послуг.

  • Для того, щоб платити комісію за обслуговування, мені щороку потрібно приходити в банк?

    Комісія буде щорічно автоматично списуватися з вашого рахунку в дату його відкриття. Таким чином, Ви істотно економите час за рахунок відвідування відділення.

  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?

    Якщо в цей день на вашому рахунку немає коштів, комісія буде списуватися автоматично під час будь-якого найближчого надходження грошей на рахунок (наприклад, при нарахуванні зарплати). Ніяких відсотків за прострочену сплату комісії немає!

Зворотний зв'язок