Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Візьміть оригінал паспорта, ІПН та документи для підтвердження статусу ФОП*. Завітайте до найближчого відділення та оформіть «всеКАРТУ Бізнес».

* Або вказавши співробітнику ПУМБ необхідні дані для електронного запиту в ЄДР.

Найближче
  • Карта
  • Список
?
?
?

Питання та відповіді

  • ОБСЛУГОВУВАННЯ
  • Скільки банк бере за картку?

    Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою.

  • ПОПОВНЕННЯ КАРТКИ
  • Скільки коштує поповнити картку?

    Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

  • ЗНЯТТЯ ГОТІВКИ
  • А зняти готівку?

    Без додаткових комісій знімайте готівку в будь-якому банкоматі в Україні або в касах ПУМБ з картки до 2 разів на місяць до 1 млн грн у гривневому еквіваленті.

  • ПЕРЕКАЗИ
  • Чи є комісія за перекази в межах ПУМБ?

    Комісія відсутня! Переказуйте кошти рідним та друзям партнерам у межах ПУМБ без обмежень.

  • РОЗРАХУНКИ КАРТКОЮ
  • Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

    Комісія відсутня. Розраховуйтесь у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – безкоштовно.

  • ПЛАТЕЖІ ON-LINE
  • А сплатити комуналку та поповнити мобільний?

    Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – безкоштовно в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

  • ДОДАТКОВИЙ ДОХІД
  • Як отримувати додатковий дохід?

    З депозитом «Вільний»:

    • заробляйте до 12% річних, перераховуючи залишок особистих коштів від 100 грн на депозит через ПУМБ Online.
    • знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам.
       
  • РЕКВІЗИТИ РАХУНКУ
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки» / «Деталі карткового рахунку» / кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • ЯК ПОПОВНИТИ РАХУНОК
  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • ІНШІ ОСОБИ НА РАХУНКУ ВАШОЇ КАРТКИ
  • Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількість за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • СУМА ПЛАТЕЖУ НА РАХУНКУ ЗАБЛОКОВАНА
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • ЯКЩО ЗАБУЛИ PIN-КОД
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

    Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:

    • у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому
    • звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН
    • подзвонивши у контактн-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натисніть 0, далі натисніть 7.
  • ЯКЩО ВТРАЧЕНА КАРТКА
  • Я втратив картку, що мені робити?

    • У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 
    • Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.
  • Скільки банк бере за картку?

    Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою.

  • Скільки коштує поповнити картку?

    Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

  • А зняти готівку?

    Без додаткових комісій знімайте готівку в будь-якому банкоматі в Україні або в касах ПУМБ з картки до 2 разів на місяць до 1 млн грн у гривневому еквіваленті.

  • Чи є комісія за перекази в межах ПУМБ?

    Комісія відсутня! Переказуйте кошти рідним та друзям партнерам у межах ПУМБ без обмежень.

  • Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

    Комісія відсутня. Розраховуйтесь у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – безкоштовно.

  • А сплатити комуналку та поповнити мобільний?

    Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – безкоштовно в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

  • Як отримувати додатковий дохід?

    З депозитом «Вільний»:

    • заробляйте до 12% річних, перераховуючи залишок особистих коштів від 100 грн на депозит через ПУМБ Online.
    • знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам.
       
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки» / «Деталі карткового рахунку» / кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількість за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

    Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:

    • у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому
    • звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН
    • подзвонивши у контактн-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натисніть 0, далі натисніть 7.
  • Я втратив картку, що мені робити?

    • У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 
    • Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

Зворотний зв'язок