Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

«Картка вболівальника»
для фанів футболу!

  • Отримайте картку миттєво та безкоштовно2
  • Відчуйте усі переваги програми лояльності FanID від ФК «Шахтар»
  • Сплачуйте покупки одним рухом безконтактно
  • Контролюйте рух коштів за карткою з послугою SMS-інформування
  • Беріть участь у Програмі винагород Mastercard
  • Керуйте карткою в PayHub

Програма лояльності FanID
від ФК «Шахтер» і ПУМБ:

 
  • накопичення знижки до 30% на покупки абонемента для відвідування домашніх ігор ФК «Шахтар» в Чемпіонаті України на наступний сезон
  • кожна третя гра Чемпіонату України – в подарунок
  • четвертий квиток на гру Чемпіонату України – в подарунок3
  • пріоритет на покупку квитків на матчі Ліги Чемпіонів
  • відвідуйте відкритих тренувань і клубні заходи​4
  • у дітей учасників проекту є можливість супроводжувати футболістів на поле, перед початком офіційних матчів Прем'єр Ліги України і Кубка України з футболу.


Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де можна ознайомитися з перевагами та перевірити свої знижки по «Картці вболівальника»?
  • Що таке система PayHub і для чого вона мені потрібна?
  • Як поповнити «Картку вболівальника»?
  • Які існують обмеження/ліміти по «Картці вболівальника» (по Prepaid карткам)?
  • Чи можна випустити нову картку в разі її втрати?
  • Чи можна користуватися карткою за кордоном?
  • Чи можу я відкрити кілька карток на один номер телефону?
  • Чи підтримує картка проведення міжнародних інтернет-операцій?
  • Яким чином можна заблокувати дію «Картки вболівальника» (Prepaid картки)?
  • У мене вже є картка вболівальника FanID – не платіжна, а попереднього зразка. Чи дійсна вона?
  • Чи можу я обміняти картку FanID старого зразка на нову платіжну від ПУМБ? Чи збережуться мої візити на попередні матчі, які я накопичив за старою карткою FanID?
  • Як стати учасником Програми винагород Mastercard?
  • Як отримати доступ до персонального кабінету Програми винагород Mastercard для «Картки вболівальника»?
  • Я вже беру участь в Програмі винагород Mastercard із карткою Mastercard Platinum/World/World Elite, чи підсумовуються бали за програмами?
  • Як заробляти бали в Програмі винагород Mastercard?
  • Як обміняти бали на подарунки?
  • Де можна перевірити баланс балів?
  • Чи є обмеження при обміні балів на подарунки?
  • Коли будуть нараховані бали за операцію в Програмі винагород?
  • Хто може відповісти на питання, які пов'язані з нарахуванням балів або доставкою подарунків?
  • Де можна ознайомитися з перевагами та перевірити свої знижки по «Картці вболівальника»? 

    Таку інформацію можна отримати шляхом здійснення дзвінка на номер підтримки учасників програми «FanID» ФК «Шахтар» +38 044 498 13 88.

  • Що таке система PayHub і для чого вона мені потрібна?

    За допомогою «Картки вболівальника» в системі PayHub Ви зможете:

    • виконувати активні операції:

    - без комісії платити за комунальні послуги;

    - поповнювати мобільний, платити за послуги доступу в Інтернет, а також здійснювати багато інших передбачених сервісом операцій;

    - виконувати P2P перекази з «Картки вболівальника» на картку будь-якого українського банку, в т.ч. на іншу «Картку вболівальника» ПАТ «ПУМБ»;

    • керувати налаштуваннями «Картки вболівальника» в особистому кабінеті користувача:

    - блокувати/розблоковувати дію картки в разі необхідності;

    - підключати/відключати послугу 3D Secure;

    - переглядати історію операцій, які здійснені за допомогою «Картки вболівальника»

  • Як поповнити «Картку вболівальника»?

    Поповнити картку можна за допомогою наступних способів:

    • без комісії за допомогою P2P переказу з картки будь-якого українського банку на сервісі PayHub;
    • без комісії в терміналі самообслуговування (ПТКС) ПАТ «ПУМБ»;
    • без комісії у відділенні Банку: в банкоматі з підтримкою Cash-in операцій, в касі.
  • Які існують обмеження/ліміти по «Картці вболівальника» (по Prepaid карткам)?

    На «Картці вболівальника» (на Prepaid картках) встановлені такі ліміти:

    • максимальна сума для одноразового поповнення – 14 000 грн;
    • максимальний баланс по картці – 14 000 грн;
    • максимальна сума оплати товарів/платежі в POS) по картці – 14 000 грн в тиждень, але не більше 62 000 грн на рік;
    • зняття готівки в касі Банку «ПУМБ» і банкоматах українських банків – 500 грн на добу, але не більше 4 000 грн на місяць;
    • переказ з картки на картку – 500 грн на добу, але не більше 4 000 грн на місяць;
    • ліміт переказів в рахунок поповнення послуг операторів мобільного зв'язку – 500 грн на добу.
  • Чи можна випустити нову картку в разі її втрати?

    При втраті картка не відновлюється.

  • Чи можна користуватися карткою за кордоном?

    Картка діє тільки на території України, яка підконтрольна українській владі.

  • Чи можу я відкрити кілька карток на один номер телефону?

    На один номер мобільного телефону може бути випущена одна Prepaid картка.

  • Чи підтримує картка проведення міжнародних інтернет-операцій?

    Ні, Prepaid картка діє тільки на території України.

  • Яким чином можна заблокувати дію «Картки вболівальника» (Prepaid картки)?

    «Картка вболівальника» може бути заблокована Клієнтом самостійно в особистому кабінеті користувача на сервісі PayHub.

    Також дія Prepaid картки може бути заблокована при зверненні клієнта на гарячу лінію підтримки за номером телефону +38044 290 7 290.

  • У мене вже є картка вболівальника FanID – не платіжна, а попереднього зразка. Чи дійсна вона?

    Каркта FanID (не платіжна), видана в сезоні 2017/18 в Харкові, залишається дійсною.

  • Чи можу я обміняти картку FanID старого зразка на нову платіжну від ПУМБ? Чи збережуться мої візити на попередні матчі, які я накопичив за старою карткою FanID?

    При бажанні Ви можете обміняти свою FanID картку (старого зразка) на платіжну «Картку вболівальника» від ПУМБ. Зробити це можна у промоутерів під час домашніх матчів ФК «Шахтар» на ОСК «Металіст». Якщо при активації нової картки Ви вкажете промоутеру номер мобільного телефону та ПІБ, на які раніше була зареєстрована Ваша картка, то всі накопичені раніше візити будуть перенесені на нову «Картку вболівальника».

  • Як стати учасником Програми винагород Mastercard?

    У Програмі беруть участь всі власники чинних «Карток вболівальника».

  • Як отримати доступ до персонального кабінету Програми винагород Mastercard для «Картки вболівальника»?

    Отримати доступ до особистого кабінету програми винагород можна у два способи:

    1. В один клік через Ваш особистий кабінет PayHub, натиснувши на кнопку «Програма винагород Mastercard», що розташована біля відповідної картки.
    2. З офіційного сайту Програми винагород Mastercard. Звідки Ви будете спрямовані на сторінку входу до PayHub. Увійдіть до PayHub із використанням Вашого логіна та пароля, клікніть на кнопку «Програма винагород Mastercard» і Ви потрапите до свого персонального кабінету.
  • Я вже беру участь в Програмі винагород Mastercard із карткою Mastercard Platinum/World/World Elite, чи підсумовуються бали за програмами? 

    Ні, бали цих двох програм не підсумовуються. Програма винагород Mastercard для «Карток вболівальника» створена виключно для заохочення справжніх фанатів ФК «Шахтар». Серед подарунків – ексклюзивні призи з автографами зірок команди, незабутні емоційні подарунки, сувеніри та багато іншого.

  • Як заробляти бали в Програмі винагород Mastercard?

    Вам нараховуються бали за здійснення розрахунків в торгово-сервісній мережі та мережі Інтернет за допомогою платіжної картки Mastercard «Картка вболівальника» від ПУМБ. Ви можете купувати квитки на матч улюбленої футбольної команди «Шахтар» через PayHub і отримувати за це бали, які в будь-який момент можна обміняти на брендовані подарунки ФК «Шахтар».

    Бали не нараховуються за покупки, які потім повертаються, за переказ коштів, зняття готівки, страхові платежі, списання нарахованих відсотків за кредитною карткою, штрафи, пені, будь-які азартні ігри.

  • Як обміняти бали на подарунки?

    Обміняти бали на подарунки Ви можете в персональному кабінеті Програми. Ви можете обміняти Ваші бали на подарунки з різних категорій: подарунки для справжніх фанів, подарунки для сім'ї, ексклюзив для фанів, незабутні емоції. Ознайомитися з повним каталогом подарунків, а також обміняти бали на подарунки Ви можете в своєму персональному кабінеті.

  • Де можна перевірити баланс балів?

    Перевірити баланс накопичених балів Ви можете в своєму персональному кабінеті Програми. Для цього необхідно вибрати відповідний пункт меню. За кожну покупку «Карткою вболівальника» Вам нараховуються бали: 1 бал за кожні витрачені 10 грн.

  • Чи є обмеження при обміні балів на подарунки?

    Так. Якщо загальна вартість проведених протягом календарного місяця замовлень перевищує еквівалент 940 грн, то учасник Програми повинен надати документи, які необхідні організаторам Програми для сплати податків. Про таку необхідність учасника Програми додатково інформує оператор інформаційного центру Програми. У разі відмови від надання документів замовлення буде анульовано, а витрачені бали повернуті на особистий бонусний рахунок учаснику Програми.

    Деталі – в інформаційному центрі Програми за номером 0 800 30 11 29.

  • Коли будуть нараховані бали за операцію в Програмі винагород?

    Бали за покупки нараховуються автоматично. Однак майте на увазі, що нарахування балів за операціями, здійсненими в Україні, може зайняти 1-2 дні. Саме тому деякі бали не будуть нараховані в день покупки або на наступний день.

  • Хто може відповісти на питання, які пов'язані з нарахуванням балів або доставкою подарунків?

    У персональному кабінеті Ви можете знайти всю інформацію щодо нарахованих та накопичених балів. Є операції, за які бали не нараховуються (наприклад, за покупки, які потім повертаються; за переказ коштів; зняття готівки; страхові платеж;, списання нарахованих відсотків за кредитною карткою; штрафи; пені; будь-які азартні ігри і т.п. Повний перелік операцій, за які бали не нараховуються, Ви можете знайти на сайті Програми в офіційних правилах).

    Обміняти бали Ви можете в Вашому персональному кабінеті.

    Якщо у Вас немає можливості обміняти бали на подарунки в персональному кабінеті Програми, то їх можна отримати в центрі Програми за номером телефона для клієнтів ПУМБ – 0 800 30 11 29. Оператори зможуть замовити обраний Вами подарунок у телефонному режимі.

    Термін доставки подарунків залежить від обраного Вами подарунка. Матеріальні подарунки доставляються поштою або кур'єром протягом 14 днів. Ваші замовлені подарунки обміну та поверненню не підлягають.

    Якщо у Вас залишилися питання, пов'язані з нарахуванням балів або доставкою подарунків, будь ласка, зверніться до Центру Програми за номером телефона для клієнтів ПУМБ 0 800 30 11 29.

Умовні позначення

2 Отримати «Картку вболівальника» можна на території стадіону ОСК «Металіст» у м. Харкові, під час офіційних домашніх матчей ФК «Шахтар», в дні проведення ігор Прем’єр Ліги України та Кубку України з футболу. Без жодних документів, лише за наявності діючого номеру мобільного телефону будь-якого з українських операторів зв’язку.

3 надається за умови попередньої домовленості з адміністрацією ФК «Шахтар».

Зворотний зв'язок