• Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

«Картка вболівальника»
для фанів футболу!

  • Отримайте картку миттєво та безкоштовно2
  • Відчуйте усі переваги програми лояльності FanID від ФК «Шахтар»
  • Сплачуйте покупки одним рухом безконтактно
  • Контролюйте рух коштів за карткою з послугою SMS-інформування
  • Керуйте карткою в PayHub

Програма лояльності FanID
від ФК «Шахтер» і ПУМБ:

 
  • накопичення знижки до 30% на покупки абонемента для відвідування домашніх ігор ФК «Шахтар» в Чемпіонаті України на наступний сезон
  • кожна третя гра Чемпіонату України – в подарунок
  • четвертий квиток на гру Чемпіонату України – в подарунок3
  • пріоритет на покупку квитків на матчі Ліги Чемпіонів
  • відвідуйте відкритих тренувань і клубні заходи​4
  • у дітей учасників проекту є можливість супроводжувати футболістів на поле, перед початком офіційних матчів Прем'єр Ліги України і Кубка України з футболу.


Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де можна ознайомитися з перевагами та перевірити свої знижки по «Картці вболівальника»?
  • Що таке система PayHub і для чого вона мені потрібна?
  • Як поповнити «Картку вболівальника»?
  • Які існують обмеження/ліміти по «Картці вболівальника» (по Prepaid карткам)?
  • Чи можна випустити нову картку в разі її втрати?
  • Чи можна користуватися карткою за кордоном?
  • Чи можу я відкрити кілька карток на один номер телефону?
  • Чи підтримує картка проведення міжнародних інтернет-операцій?
  • Яким чином можна заблокувати дію «Картки вболівальника» (Prepaid картки)?
  • У мене вже є картка вболівальника FanID – не платіжна, а попереднього зразка. Чи дійсна вона?
  • Чи можу я обміняти картку FanID старого зразка на нову платіжну від ПУМБ? Чи збережуться мої візити на попередні матчі, які я накопичив за старою карткою FanID?
  • Де можна ознайомитися з перевагами та перевірити свої знижки по «Картці вболівальника»? 

    Таку інформацію можна отримати шляхом здійснення дзвінка на номер підтримки учасників програми «FanID» ФК «Шахтар» +38 044 498 13 88.

  • Що таке система PayHub і для чого вона мені потрібна?

    За допомогою «Картки вболівальника» в системі PayHub Ви зможете:

    • виконувати активні операції:

    - без комісії платити за комунальні послуги;

    - поповнювати мобільний, платити за послуги доступу в Інтернет, а також здійснювати багато інших передбачених сервісом операцій;

    - виконувати P2P перекази з «Картки вболівальника» на картку будь-якого українського банку, в т.ч. на іншу «Картку вболівальника» ПАТ «ПУМБ»;

    • керувати налаштуваннями «Картки вболівальника» в особистому кабінеті користувача:

    - блокувати/розблоковувати дію картки в разі необхідності;

    - підключати/відключати послугу 3D Secure;

    - переглядати історію операцій, які здійснені за допомогою «Картки вболівальника»

  • Як поповнити «Картку вболівальника»?

    Поповнити картку можна за допомогою наступних способів:

    • без комісії за допомогою P2P переказу з картки будь-якого українського банку на сервісі PayHub;
    • без комісії в терміналі самообслуговування (ПТКС) ПАТ «ПУМБ»;
    • без комісії у відділенні Банку: в банкоматі з підтримкою Cash-in операцій, в касі.
  • Які існують обмеження/ліміти по «Картці вболівальника» (по Prepaid карткам)?

    На «Картці вболівальника» (на Prepaid картках) встановлені такі ліміти:

    • максимальна сума для одноразового поповнення – 14 000 грн;
    • максимальний баланс по картці – 14 000 грн;
    • максимальна сума оплати товарів/платежі в POS) по картці – 14 000 грн в тиждень, але не більше 62 000 грн на рік;
    • зняття готівки в касі Банку «ПУМБ» і банкоматах українських банків – 500 грн на добу, але не більше 4 000 грн на місяць;
    • переказ з картки на картку – 500 грн на добу, але не більше 4 000 грн на місяць;
    • ліміт переказів в рахунок поповнення послуг операторів мобільного зв'язку – 500 грн на добу.
  • Чи можна випустити нову картку в разі її втрати?

    При втраті картка не відновлюється.

  • Чи можна користуватися карткою за кордоном?

    Картка діє тільки на території України, яка підконтрольна українській владі.

  • Чи можу я відкрити кілька карток на один номер телефону?

    На один номер мобільного телефону може бути випущена одна Prepaid картка.

  • Чи підтримує картка проведення міжнародних інтернет-операцій?

    Ні, Prepaid картка діє тільки на території України.

  • Яким чином можна заблокувати дію «Картки вболівальника» (Prepaid картки)?

    «Картка вболівальника» може бути заблокована Клієнтом самостійно в особистому кабінеті користувача на сервісі PayHub.

    Також дія Prepaid картки може бути заблокована при зверненні клієнта на гарячу лінію підтримки за номером телефону +38044 290 7 290.

  • У мене вже є картка вболівальника FanID – не платіжна, а попереднього зразка. Чи дійсна вона?

    Каркта FanID (не платіжна), видана в сезоні 2017/18 в Харкові, залишається дійсною.

  • Чи можу я обміняти картку FanID старого зразка на нову платіжну від ПУМБ? Чи збережуться мої візити на попередні матчі, які я накопичив за старою карткою FanID?

    При бажанні Ви можете обміняти свою FanID картку (старого зразка) на платіжну «Картку вболівальника» від ПУМБ. Зробити це можна у промоутерів під час домашніх матчів ФК «Шахтар» на ОСК «Металіст». Якщо при активації нової картки Ви вкажете промоутеру номер мобільного телефону та ПІБ, на які раніше була зареєстрована Ваша картка, то всі накопичені раніше візити будуть перенесені на нову «Картку вболівальника».

Умовні позначення

2 Отримати «Картку вболівальника» можна на території стадіону ОСК «Металіст» у м. Харкові, під час офіційних домашніх матчей ФК «Шахтар», в дні проведення ігор Прем’єр Ліги України та Кубку України з футболу. Без жодних документів, лише за наявності діючого номеру мобільного телефону будь-якого з українських операторів зв’язку.

3 за умови покупки 3-х білетів у касах стадіону «Металіст».

4 надається за умови попередньої домовленості з адміністрацією ФК «Шахтар».

Зворотний зв'язок