• Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Спеціальна пропозиція – пакет «Морський»:

  • 2 рахунки: в національній та іноземній валюті
  • Додаткова картка на довірену особу
  • Зараховуйте гроші на рахунок за зниженим тарифом
  • Керуйте рахунками та переказуйте гроші онлайн
В пакеті «Морський» на Вас чекають корисні послуги:

Картка рівня Gold до кожного з двох рахунків

Замовте одну додаткову картку на довірену особу до одного з двох рахунків

Поповнюйте рахунок за зниженим тарифом

Знімайте готівку без комісії у понад 3000 банкоматів «Радіус»

Перекази і платежі у гривні – 1%

SMS-інформування

Сплачуйте комунальні платежі без комісії в Інтернет-банку ПУМБ Online

Вартість пакету – 300 грн/рік

 

Пакет може бути оформлений як співробітником флоту, так і дружиною (чоловіком) моряка за умови надання підтверджуючих документів.

Дистанційно керуйте коштами на рахунках через Інтернет-банкінг ПУМБ Online


контролюйте надходження та витрати з SMS-банкінгом


Оформити рахунок дуже просто

Крок 1

Візьміть з собою паспорт і ІПН
Крок 2
Завітайте до найближчого відділення ПУМБ
Крок 3
Оформіть пакет "Морський"

Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?
  • Я втратив карту, що мені робити?
  • Як я можу поповнити свій рахунок?
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?
  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?
  • Для того, щоб платити комісію за обслуговування, мені щороку потрібно приходити в банк?
  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?
  • Який ліміт встановлено на зняття коштів з банкомату?
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

    Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН. Вартість перевипуску нового PIN-коду — 5 грн (згідно Тарифів ПУМБ).

  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я втратив карту, що мені робити?

    У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

    Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?

    Комісія — це вартість обслуговування Вашого пакету послуг на місяць/рік. У цю суму (у залежності від пакету) можуть входити: 

    • обслуговування карткового рахунку
    • випуск платіжних карток
    • послуга автоматичного перерахування коштів на ощадний рахунок «Скарбничка+»
    • зняття коштів у банкоматах без комісії
    • доступ до системи керування рахунком ПУМБ Online
    • послуга контролю руху коштів рахунком SMS-банкінг
    • поліс туристичного страхування та допомоги при мандрівках за кордон
    • поліс страхування майнових інтересів власника карткового рахунку
    • інші послуги

    Окремо ці послуги коштують дорожче. Купуючи пакет послуг, Ви економите свої гроші.

  • Для того, щоб платити комісію за обслуговування, мені щороку потрібно приходити в банк?

    Комісія буде щорічно автоматично списуватися з вашого рахунку в дату його відкриття. Таким чином, Ви істотно економите час за рахунок відвідування відділення.

  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?

    Якщо в цей день на вашому рахунку немає коштів, комісія буде списуватися автоматично під час будь-якого найближчого надходження грошей на рахунок (наприклад, при нарахуванні зарплати). Ніяких відсотків за прострочену сплату комісії немає!

  • Який ліміт встановлено на зняття коштів з банкомату?

    Максимальна сума зняття з банкоматів – 300 000 грн/міс.

Зворотний зв'язок