• Приватним клієнтам
  • Бізнесу
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Бізнесу
Банк сьогодні
Працюємо для вас

«Миттєва» картка за найкращими умовами

  • Відкрийте рахунок в національній або іноземній валюті
  • Знімайте готівку в Україні без комісії в рамках ліміту
  • Користуйтесь перевагами Інтернет-банкінгу ПУМБ Online
З карткою «Миттєва» на Вас чекають корисні послуги:
  • В національній валюті
  • В іноземній валюті
  • Рахунок в українській гривні

    Картка видається миттєво, відразу активною

     Зняття готівки в банкоматах – 1,5% + 5 грн

    Зняття коштів із використанням картки у банкоматах та пунктах видачі валюти банків за кордоном - 1,5% + экв. 4 USD

     Перекази і платежі між рахунками, відкритими в ПУМБ та на рахунки у гривні в інші банки – 1%

     Вартість пакету – 40 грн/рік

  • Рахунок в USD/EUR/GBP/RUB

    Картка видається миттєво, відразу активною

     Зняття готівки в банкоматах – 1,5% + 5 грн

    Зняття коштів із використанням картки у банкоматах та пунктах видачі валюти банків за кордоном - 1,5% + экв. 4 USD

     Перекази і платежі між рахунками, відкритими в ПУМБ – 1%

     Вартість пакету – 100 грн/рік

Оформити рахунок дуже просто:

Відкрийте пакет «Картка Миттєва» у найближчому відділенні ПУМБ 

Просто візьміть із собою паспорт та ІПН

Дізнайтесь більше про картки та пакети з «Народним банкіром»

  • Як дешево й безпечно перевести гроші з карти на карту?
  • Перекази між родичами: як це робити дешево?
  • Як зекономити час із онлайн-банкінгом?
  • Чому не можна записувати код платіжної картки?
  • Афери з картками
  • Розрахунки в інтернеті: правила безпеки
  • Як платити за комунальні, не виходячи з дому?
  • Як дешево й безпечно перевести гроші з карти на карту?

  • Перекази між родичами: як це робити дешево?

  • Як зекономити час із онлайн-банкінгом?

  • Чому не можна записувати код платіжної картки?

  • Афери з картками

  • Розрахунки в інтернеті: правила безпеки

  • Як платити за комунальні, не виходячи з дому?

Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?
  • Я втратив карту, що мені робити?
  • Як я можу поповнити свій рахунок?
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?
  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?
  • Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?
  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

    Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН. Вартість перевипуску нового PIN-коду — 5 грн (згідно Тарифів ПУМБ).

  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я втратив карту, що мені робити?

    У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

    Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?

    Комісія — це вартість обслуговування Вашого пакету послуг на місяць/рік. У цю суму (у залежності від пакету) можуть входити: 

    • обслуговування карткового рахунку
    • випуск платіжних карток
    • послуга автоматичного перерахування коштів на ощадний рахунок «Скарбничка+»
    • зняття коштів у банкоматах без комісії
    • доступ до системи керування рахунком ПУМБ Online
    • послуга контролю руху коштів рахунком SMS-банкінг
    • поліс туристичного страхування та допомоги при мандрівках за кордон
    • поліс страхування майнових інтересів власника карткового рахунку
    • інші послуги

    Окремо ці послуги коштують дорожче. Купуючи пакет послуг, Ви економите свої гроші.

  • Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?

    Для сплати щомісячної/щорічної комісії відвідувати відділення банку не обов'язково, достатньо мати необхідну суму на основному рахунку пакету послуг, комісія списуватиметься автоматично. Таким чином, Ви істотно економите свій час на відвідуванні відділення.

    Крім того, у пакетах з щомісячною комісією передбачена послуга «Повернення комісії», яка дозволяє користуватися усіма перевагами пакету без сплати комісії, за умови розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі кожен місяць на певну суму (детальні умови послуги «Повернення комісії» дивіться у Тарифах ПУМБ).

  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?

    Якщо в цей день на вашому рахунку немає коштів, комісія буде списуватися автоматично під час будь-якого найближчого надходження грошей на рахунок (наприклад, при нарахуванні зарплати). Ніяких відсотків за прострочену сплату комісії немає!

Зворотний зв'язок