Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні

Файли для завантаження

Ми відповідаємо на Ваші питання
ОБСЛУГОВУВАНННЯ «всеКАРТА»

Скільки банк бере за картку?

Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою

Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакета кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

  • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
  • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
  • через email, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів

Як отримувати додатковий дохід?

З депозитом «Вільний»

  • заробляйте, перераховуючи залишок особистих коштів на депозит через ПУМБ Online;
  • знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам. Деталі за посиланням.

ПОПОВНЕННЯ

Скільки коштує поповнити картку?

Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

Як я можу поповнити свій рахунок?

Можна поповнити картковий рахунок відкритий у національній валюті, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ, досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер договору та ПІБ власника рахунку.

 

РОЗРАХУНКИ

Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

Комісія відсутня. Розраховуйтесь у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – без комісії.

Яка комісія при сплаті за комунальні послуги та поповнення мобільного?

Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – без комісії в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, у мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

 

ПЕРЕКАЗИ ТА ЗНЯТТЯ

Яка комісія, якщо переказувати гроші на картку іншого банку?

В ПУМБ Online перекази на картки інших банків – безкоштовно! Переказати кошти із «всеКАРТИ» на картки інших банків з використанням інших сервісів за межами ПУМБ може коштувати від 0,5% до 1,5% мінімум.

Яка комісія за перекази в ПУМБ Online на рахунки в інших банках?

Комісія складає 0,5% від суми, мінімум – 3 грн, максимум – 500 грн.

Яка комісія при переказі в касі банку?

Переказати кошти на рахунки в інші банки з Вашої картки в касі ПУМБ буде коштувати 1,5% від суми.

Яка буде комісія за зняття готівки?

Без додаткових комісій знімайте готівку в банкоматі будь-якого банку в Україні. В касах ПУМБ за допомогою картки до 2 разів на місяць в сумі до 500 тисяч грн у гривневому еквіваленті – без комісії, більше або без картки – 1,5% (для Пенсійних, Соціальних, Зарплатних карток працівників бюджетних організацій – без комісії та без обмежень).

ВІДКРИТТЯ ТА КОРИСТУВАННЯ «всеКАРТА»

Як відкрити картку?

Щоб відкрити пластикову картку, заповніть заявку на сайті. Вам перетелефонує менеджер та надасть детальну інформацію.

Або завітайте у відділення ПУМБ із паспортом, ІПН та захисною маскою. Менеджер відділення проінформує Вас щодо терміну, коли Ваша картка буде готова.

Відкриття віртуальної картки доступне у мобільному додатку ПУМБ Online для клієнтів ПУМБ. Детальніше тут

Як почати користуватися карткою за допомогою мобільного додатку ПУМБ Online?

Крок 1

Завантажте ПУМБ Оnline на свій смартфон: знайдіть додаток на App Store чи Play Маркет, або відскануйте QR-код.

Крок 2

Вкажіть свій номер телефону і пароль ПУМБ Online, який Ви отримали в SMS від банку.

Крок 3

У розділі «Картки та рахунки» оберіть картку, перейдіть у налаштування, натиснувши на кнопку «Активувати картку».

Крок 4

Виконайте покрокову інструкцію й отримайте PIN-код картки в SMS на номер, який був наданий у банк як основний номер телефону.

Як почати користуватися карткою за допомогою телефону?

Крок 1

Зателефонуйте на гарячу лінію 044 290 7 290* з номера телефону, який був наданий у банк як основний.

Крок 2

Оберіть пункт меню «Дізнатися інформацію в автоматичному режимі – натисніть 0», а потім пункт меню «Отримати PIN-код для картки – натисніть 7».

Крок 3

Виконайте крок за кроком автоматичну інструкцію. Для отримання PIN-коду Вам необхідно буде ввести номер картки, для якої встановлюється PIN-код, номер паспорта або ID-картки, а також дату народження.

Крок 4

Отримайте PIN-код картки в SMS.

Чи діють якісь програми винагород?

Так, реєструйте Ваші картки на платформі Mastercard Більше у розділі «Профіль» у меню програми (https://bilshe.mastercard.ua/). Накопичуйте срібні бали за розрахунки картками Mastercard. Правила накопичення балів, особливості їх списання, об’єднання балів з іншими учасниками програми та багато іншого, дізнавайтесь тут (https://bilshe.mastercard.ua/).

Я втратив картку, що мені робити?

У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +38 044 290 7 290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливі фінансові втрати. 

Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

 

ВІРТУАЛЬНА «всеКАРТА»

Що таке віртуальна картка?

Банківська картка з усіма її атрибутами (номер картки, дата закінчення, CVV, PIN-код), але без фізичного випуску пластику.

Де можна відкрити віртуальну картку?

Віртуальну картку можна відкрити лише у мобільному додатку ПУМБ Online і лише при оформленні нового пакета послуг «всеКАРТА».

Як активувати віртуальну картку?

Картка випускається активною і клієнт може нею користуватися одразу після оформлення.

 Де можна дізнатися реквізити віртуальної картки?

Реквізити картки доступні лише в електронному вигляді у мобільному додатку ПУМБ Online.

Як отримати PIN-код до віртуальної картки?

PIN-код надсилається на номер мобільного телефону клієнта після оформлення картки.

Як відкрити віртуальну картку в ПУМБ Online?

Крок 1. Перейти в особистий кабінет у мобільному додатку ПУМБ Online (для діючих клієнтів банку у доступній валюті відповідно до Тарифів)

Крок 2. Натисніть кнопку «Відкрити» у розділі «Картки та рахунки» – «Нова Картка».

Крок 3. Оберіть валюту та ознайомтесь з умовами. Натисніть «Відкрити картку».

Крок 4. Щоб підтвердити відкриття, введіть ОТР-пароль.

Крок 5. Підв’яжіть картку до гаманця GPay або Apple Pay.

 

КОРИСТУВАННЯ КАРТКОЮ

Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:

  • у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому;
  • звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН;
  • подзвонивши зі свого номера телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290. Далі сказати голосовому помічнику фразу «Змінити PIN-код» (російською «Изменить PIN-код»). Для відновлення PIN-коду необхідно буде назвати номер картки, для якої змінюється PIN-код, її строк дії  (на картці), номер паспорту або ID-картки та дату народження. PIN-код картки буде надіслано в SMS.

Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у мобільному додатку ПУМБ Online?

Оновити мобільний додаток ПУМБ Online до останньої версії та спробувати знову.

  • Або активувати картку, подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі сказати голосовому помічнику фразу «Отримати PIN-код». Для активації картки та отримання PIN-коду необхідно буде назвати номер картки, для якої встановлюється PIN-код, її строк дії  (на картці), номер паспорту або ID-картки та дату народження. PIN-код картки буде надіслано в SMS.

Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у контакт-центрі банку?

Перевірити, що Ви називаєте голосовому помічнику  коректні персональні дані (8 перших цифр та 4 останні цифри номеру картки, для якої встановлюється PIN-код, номер паспорту або ID-картки, дату народження), телефонуєте з номеру мобільного телефону, що був наданий Вами в банк як контактний та подзвонити в контакт-центр банку ще раз.

Або встановити останню версію мобільного додатку ПУМБ Online та активувати картку і отримати PIN-код за допомогою нього.

Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

Зворотний зв'язок