Мобільний додаток
перейти перейти

Файли для завантаження

Ми відповідаємо на Ваші питання
ОБСЛУГОВУВАНННЯ «всеКАРТА»

Скільки банк бере за картку?

Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою

Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакета кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

  • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
  • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
  • через email, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів

Як отримувати додатковий дохід?

З депозитом «Вільний»

  • заробляйте, перераховуючи залишок особистих коштів на депозит через ПУМБ Online;
  • знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам. Деталі за посиланням.

ПОПОВНЕННЯ

Скільки коштує поповнити картку?

Ніскільки для карток у UAH, USD, PLN, GBP.
Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

Для карток у EUR

Є комісія на готівкове та безготівкове поповнення картки у EUR. Для поповнення готівкою – 1%, а для безготівкового поповнення картки з іншого банку, від родичів,  друзів, знайомих чи партнерів -  1% від суми, мін екв. 5 EUR + 30 UAH.

Як я можу поповнити свій рахунок?

Можна поповнити картковий рахунок відкритий у національній валюті, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ, досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер договору та ПІБ власника рахунку.

 

РОЗРАХУНКИ

Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

Комісія відсутня. Розраховуйтесь у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – без комісії.

Яка комісія при сплаті за комунальні послуги та поповнення мобільного?

Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – без комісії в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, у мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

 

ПЕРЕКАЗИ ТА ЗНЯТТЯ

Яка комісія, якщо переказувати гроші на картку іншого банку?

В ПУМБ Online перекази на картки інших банків – безкоштовно! Переказати кошти із «всеКАРТИ» на картки інших банків з використанням інших сервісів за межами ПУМБ може коштувати від 0,5% до 1,5% мінімум.

Яка комісія за перекази в ПУМБ Online на рахунки в інших банках?

Комісія складає 0,5% від суми, мінімум – 3 грн, максимум – 500 грн.

Яка комісія при переказі в касі банку?

Переказати кошти на рахунки в інші банки з Вашої картки в касі ПУМБ буде коштувати 1,5% від суми.

Яка буде комісія за зняття готівки в АТМ?

Без додаткових комісій знімайте готівку в банкоматі будь-якого банку в Україні. Деталі тут.

ВІДКРИТТЯ ТА КОРИСТУВАННЯ «всеКАРТА»

Як відкрити картку?

Щоб відкрити пластикову картку, заповніть заявку на сайті. Вам перетелефонує менеджер та надасть детальну інформацію.

Або завітайте у відділення ПУМБ із паспортом, ІПН та захисною маскою. Менеджер відділення проінформує Вас щодо терміну, коли Ваша картка буде готова.

Відкриття віртуальної картки доступне у мобільному додатку ПУМБ Online. Детальніше тут

Як почати користуватися карткою за допомогою мобільного додатку ПУМБ Online?

Крок 1

Завантажте ПУМБ Оnline на свій смартфон: знайдіть додаток на App Store чи Play Маркет, або відскануйте QR-код.

Крок 2

Вкажіть свій номер телефону і пароль ПУМБ Online, який Ви отримали в SMS від банку.

Крок 3

У розділі «Картки та рахунки» оберіть картку, перейдіть у налаштування, натиснувши на кнопку «Активувати картку».

Крок 4

Виконайте покрокову інструкцію й отримайте PIN-код картки в SMS на номер, який був наданий у банк як основний номер телефону.

Як почати користуватися карткою за допомогою телефону?

Крок 1

Зателефонуйте на гарячу лінію 044 290 7 290* з номера телефону, який був наданий у банк як основний.

Крок 2

Скажіть голосовому помічнику фразу: «Отримати PIN-код».

Крок 3

Для активації картки та отримання PIN-коду необхідно буде назвати номер картки, для якої встановлюється PIN-код, її строк дії (на картці), номер паспорту або ID-картки та дату народження.

Крок 4

Отримайте PIN-код картки в SMS.

Чи діють якісь програми винагород?

Так, реєструйте аші картки на платформі Mastercard Більше у розділі «Профіль» у меню програми (https://bilshe.mastercard.ua/). Накопичуйте срібні бали за розрахунки картками Mastercard. Правила накопичення балів, особливості їх списання, об’єднання балів з іншими учасниками програми та багато іншого, дізнавайтесь тут (https://bilshe.mastercard.ua/).

Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:

  • у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому;
  • звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН;
  • подзвонивши зі свого номера телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натисніть 0, далі натисніть 7. Для відновлення PIN-коду необхідно буде ввести номер картки та номер паспорту.

Я втратив картку, що мені робити?

У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +38 044 290 7 290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливі фінансові втрати. 

Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у мобільному додатку ПУМБ Online?

Оновити мобільний додаток ПУМБ Online до останньої версії та спробувати знову.

Або активувати картку, подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі сказати голосовому помічнику фразу «Отримати PIN-код». Для активації картки та отримання PIN-коду необхідно буде назвати номер картки, для якої встановлюється PIN-код, її строк дії  (на картці), номер паспорту або ID-картки та дату народження. PIN-код картки буде надіслано в SMS.

Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у контакт-центрі банку?

Перевірити, що Ви вводите коректні персональні дані (8 перших цифр та 4 останні цифри номеру картки, номер паспорту, дату народження), телефонуєте з номеру мобільного телефону, що був наданий Вами в банк як контактний та подзвонити в контакт-центр банку ще раз.

Або встановити останню версію мобільного додатку ПУМБ Online та активувати картку і отримати PIN-код за допомогою нього.

Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

ВІРТУАЛЬНА «всеКАРТА»

Що таке віртуальна картка?

Банківська картка з усіма її атрибутами (номер картки, дата закінчення, CVC, PIN-код), але без фізичного випуску пластику.

Де можна відкрити віртуальну картку?

Віртуальну картку можна відкрити лише у мобільному додатку ПУМБ Online і лише при оформленні нового пакета послуг «всеКАРТА».

Як активувати віртуальну картку?

Картка випускається активною і клієнт може нею користуватися одразу після оформлення.

 Де можна дізнатися реквізити віртуальної картки?

Реквізити картки доступні лише в електронному вигляді у мобільному додатку ПУМБ Online.

Як отримати PIN-код до віртуальної картки?

PIN-код надсилається на номер мобільного телефону клієнта після оформлення картки.

Як відкрити віртуальну картку в ПУМБ Online ?

Детальна інструкція.

«всеКАРТА» ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ І ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ

У ПУМБ можна відкрити картку для отримання соціальних або пенсійних виплат?

Для отримання пенсійних і соціальних виплат можна оформити пакет послуг «всеКАРТА».

Чи можна довіряти ПУМБ?

ПУМБ – один з провідних банків країни з українським капіталом, уповноважений Пенсійним фондом України здійснювати пенсійні виплати.

Як здійснюється передача заяв з реквізитами рахунку для зарахування виплат в уповноважені структури?

Реквізити рахунку для зарахування в уповноважені структури банк передає самостійно, а Ви про зарахування пенсії дізнаєтеся за допомогою SMS. 

КЕШБЕК

Чи можу я вивести кешбек відразу після накопичення мінімальної суми для виводу? На який рахунок/картку я можу вивести накопичений кешбек? 

Винагорода може бути виведена власником рахунку самостійно на будь-яку обрану гривневу картку. Кешбек можна накопичувати на рахунку і вивести на картку через будь-який термін при досягненні мінімальної суми – 100 грн.

Якщо накопичена сума винагороди буде менше 100 грн, то кнопка для виводу коштів у мобільному додатку ПУМБ Online буде відсутня. 

Додатково утримується податок у розмірі 19,5% (ПДФО + військовий податок).

Чи можна вивести винагороду на свою картку/рахунок іншого Банку або картку/рахунок рідних, знайомих тощо? 

Винагороду можна вивести лише на одну із карток ПУМБ власника рахунку, яка не була відкрита фізичною особою для підприємницької діяльності. Учасник Акції не може передати своє право на отримання винагороди будь-якій іншій особі.

Якщо у мене декілька карток від ПУМБ, то я отримаю винагороду за операції по кожній із них? 

Максимальна сума винагороди, яку може отримати один учасник Акції, незалежно від кількості карток – 500 грн. 

Кешбек не нараховується на картки відкриті фізичними особами для підприємницької діяльності.

Додатково утримується податок у розмірі 19,5% (ПДФО + військовий податок). 

Додатковий прибуток від кешбеку може призвести до втрати пільг і субсидій.

Чи можу я протягом одного місяця змінити обрану категорію для отримання кешбека? 

Ви можете обрати нову категорію в кожному наступному календарному місяці, при цьому можливість зміни категорії протягом поточного місяця після її обрання відсутня.

Чи нараховується мені кешбек по додатковій картці довіреної особи? 

Винагорода за операції нараховується власнику рахунку по всім додатковим карткам клієнта, незалежно від того, на яке ім’я випущена  додаткова картка до рахунку. Категорію для кешбеку обирає власник рахунку. Обрана категорія діє по всім основним та додатковим карткам власника цього рахунку. 

Максимальна сума винагороди по всім карткам клієнта не перевищує 500 грн.

Додатково утримується податок у розмірі 19,5% (ПДФО + військовий податок).

Чи нарахується мені кешбек, якщо я зробив повернення придбаного товару або відбувся збій при оплаті? 

В Акції не беруть участь операції, по яким відбулося повне або часткове повернення коштів на картковий рахунок учасника Акції.

Чому мені не нарахували кешбек за покупку? 

Категорії покупок визначаються автоматично за кодами МСС – це код категорії продавця, що надається торговій точці її банком-екваєром. 

МСС-код продавця може не відповідати виду діяльності торговця, у зв’язку з чим кешбек не нараховується за таку покупку. У даному контексті ПУМБ не впливає на кодування МСС і не може його змінювати.

Який строк проведення Акції? 

Акція проводиться з 22.10.2021 по 30.09.2022 включно.

arrow

Зворотний зв'язок