Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні

Відповіді на популярні питання щодо сервісу
Спеціальна пропозиція від ПУМБ по сервісу «Сплачуйте частинами»

В період з 26 жовтня 2020 року по 28 лютого 2021 року кожен існуючий або новий власник картки «всеМОЖУ»* може скористатися спеціальними пропозиціями від ПУМБ, а саме:

  •   сервісом «Сплачуйте частинами» на 6 місяців без переплат на всі операції від 1 000 грн – даною пропозицією ви можете скористатися при купівлі будь-яких товарів та послуг у точках продажу та мережі Інтернет. Головна умова – це операції на суму від 1 000 грн по кредитній картці «всеМОЖУ». Розстрочка діє строком на 6 місяців.
  •   сервісом «Сплачуйте частинами» в магазинах-партнерах на 6 місяців – дана пропозиція полягає в можливості оформити безвідсоткову розстрочку на період 6 місяців, при здійсненні покупки у визначених магазинах-партнерах. На суму від 1 000 грн.

Чим відрізняється пропозиція від постійно діючої?

  •   По даним пропозиціям діє подовжений термін безвідсоткового періоду: 6 місяців при здійсненні операцій у мережі Інтернет та у точках продажу та 6 місяців у магазинах-партнерах.
  •   Ви можете підключити сервіс не тільки у магазинах-партнерах, а і при здійсненні будь-яких покупок у мережі Інтернет та торгівельних точках, при цьому мати пільговий період.
  •   Термін, коли ви можете скористатися пропозицією обмежений – з 26 жовтня 2020 року по 28 лютого 2021 року.

Як я можу скористатися даними пропозиціями?

Якщо ви вже власник картки «всеМОЖУ»* – то при здійсненні покупок від 1000 грну магазинах-партнерах, мережі Інтернет чи інших торгівельних точках – вам автоматично надійде пропозиція по підключенню розстрочки за спеціальними умовами. Вам достатньо слідувати інструкціям вказаним у повідомленні.

Якщо ви ще не маєте картку «всеМОЖУ» – оформіть її за посиланням.

Якщо сума моєї покупки менше 1 000 грн, я отримаю пропозицію по підключенню сервісу?

Якщо ви здійснили покупку на суму менше 1 000 грн– пропозиція по підключенню сервісу не надійде, та діятимуть стандартні умови по кредитній картці.

Якщо покупка здійснена у вказаний строк, чи залишаться умови дійсними після його закінчення за цією операцією?

  • Так, за всіма операціями, котрі відповідають вимогам спеціальної пропозиції і були здійснені у період з 26 жовтня 2020 року по 28 лютого 2021 року – зберігаються без змін.

В мене вже оформлено декілька розстрочок, чи зможу я скористатися даною пропозицією?

Так, ви можете скористатися пропозицією в рамках діючого кредитного ліміту по кредитній картці. При цьому раніше оформлені розстрочки будуть діяти на стандартних умовах без змін. Усі нові операції здійснені у вказаний період будуть підключені за спеціальними умовами.

Як я зрозумію, що мені підключений сервіс «Сплачуйте частинами» за спеціальною пропозицією? 

Після вашого підтвердження активації сервісу «Сплачуйте частинами» за допомогою безкоштовної відправки SMS-коду у відповідь на номер 2242 або у Viber-боті, послуга підключається автоматично. При цьому надійде відповідне повідомлення у Viber-бот з умовами та строком підключення сервісу.

Сервіс «Сплачуйте частинами» та його підключення

Що таке сервіс «Сплачуйте частинами»?

Послуга розстрочки, завдяки якій клієнти ПУМБ мають можливість оплатити свої покупки рівними частинами без переплат у пільговий період, чи з урахуванням комісії поза ним.

Як я можу скористатися сервісом «Сплачуйте частинами»?

Для цього достатньо сплатити за товари/послуги своєю кредиткою «всеМОЖУ» або «soloМАНДРИ» на суму від 500 грн (сума покупки повинна бути в межах наявного ліміту по картці) у магазинах-партнерах ПУМБ в т.ч. через Інтернет. Пропозиція щодо надання сервісу надійде у SMS-повідомленні з короткого номеру 2242 або у повідомленні у Viber від ПУМБ.

Якщо ви здійснили покупкуне в мережі магазинів-партнерів, ви також маєте можливість активувати самостійно сервіс через контакт-центр банку або за допомогою ПУМБ Online. При цьому будуть діяти такі умови:  сума покупки – від 500 грн, щомісячна комісія – 3% від суми покупки з першого місяця користування; термін – 6, 12, 18, 24 або 36 місяців.

Чи можу я самостійно підключити сервіс «Сплачуйте частинами»?

Так, ви завжди маєте змогу самостійно підключити сервіс у ПУМБ Online чи за допомогою контакт-центру.

В яких магазинах, торгівельних точках я можу скористатися сервісом? 

У магазинах-партнерах ПУМБ: 27.ua, 33 квадратних метри7sorokALL STARS, BODO, Bosch электроинструмент, Camelot, Cifrix, Comfy, Converse, DACK Центр, Everest Gym, iOn, iStudio, FishkiKenwood-Shop, Kiddy Boom, KilimanjaroLargo, MASTER, Merezhka, MOBI STYLE,  MOYO, Nike, PayHub, Ringoo, Rozetka, SAMSUNGSport LifeVeloGo, Vianor, Virtus fitness center, Vmtehnika, Vodafone, YABLOKi, Z-stores, АЛЛО,  Банк Гарячих Турів, Будмен, Буль-Буль, ВАШ ПАРТНЕР, ВістаВікна КорсаВодКанГаз, Ворона-Меблі, Вухо, Двери Белоруссии, Дека, Домотехніка, Електродім, Елма Сервіс, Ельдорадо, Ельмарт, Епіцентр, Імперія Меблів, Каста, Кібернетики, Комп’ютерний Всесвіт, Крайт, магазин UP, магазин Джакузи, магазин Динамо, магазин Домотроніка, магазин Окна Сервис, магазини ФК Шахтар, МегаЛюкс, Магеллан, МАМАЛЮК, Мобижук, Нова Лінія, Опора, Оптика Зір, Орбіта, Офтальмологічний центр Печерський, Плазма, ПМП Техніка, Помаранчевий РОВЕР, Пульсар, Рем-Мебель, РОНА, Світ Малюка, Сімба,  СмарагдСладкий сон, Сота Альянс, салон штор и люстр Анкара, Старт-99, Техномаркет, Технопростір, Технотоп, Техно PLAZA, ТОПАЗ ювелірні вироби, Траверс, Projector, ТТТ, Туристическое агентство Happy Travel, Уголек, Уют мебельный салонФокстрот, ЦЕНТР КУХНИ, Цитрус, Школяр, а також в інтернет-магазинах 27.ua590.ua, 7sorok, All-ok, Comfy, BODO, iskraservice, iStudio, Kenwood-Shop, Kilimanjaro, Merezhka, MOYO, PayHub, PIXEL, Rozetka,  Velotime.com.ua, Yellow, АЛЛО, БітКом, ВодКанГазЕльдорадо, Дека, Каста, Киев Мебель, магазин Домотроніка, магазин ФК Шахтар, МАМАЛЮК, Нота Комфорта, Помаранчевий РОВЕР, Світ Малюка, Сімба, Траверс, TTTУют мебельный салонФокстротЦитрус при оплаті покупки понад 500 грн кредитною карткою «ВСЕМОЖУ» або «soloМАНДРИ». Детальна інформація щодо сервісу "Сплачуйте частинами" за посиланням.

Також Ви маєте змогу самостійно замовити сервіс у ПУМБ Online чи за допомогою контакт-центру на будь-яку покупку на таких умовах: сума покупки – від 500 грн, щомісячна комісія – 3% від суми покупки з першого місяця користування; термін – 6, 12, 18, 24 або 36 місяців.

Чи є обмеження по підключенню сервісу?

  • Оформити дану пропозицію можуть нові чи діючі власники карток «всеМОЖУ» або «soloМАНДРИ»
  • Ви можете скористатися сервісом необмежену кількість разів, але в рамках наявного кредитного ліміту та враховуючи суми вже оформлених розстрочок по сервісу «Сплачуйте частинами»
  • Пропозиція щодо підключення сервісу надсилається при здійснені покупок в магазинах-партнерах.

*Виключенням є акційні та спеціальні пропозиції від ПУМБ.

Як я дізнаюсь, що сервіс був підключений за моєю операцією?

Після вашого підтвердження активації сервісу «Сплачуйте частинами», через безкоштовну відправку SMS-коду у відповідь на номер 2242 або у Viber-боті, послуга підключається автоматично. При цьому надійде відповідне повідомлення у Viber-бот з умовами та строком підключення сервісу.

Умови користування та погашення заборгованості по сервісу «Сплачуйте частинами»

Які умови користування сервісом?

  • При оформлені розстрочки по операціям здійсненим у магазинах-партнерах: максимальний термін оформлення – 24 місяці, пільговий період – 3 місяці, погашення рівними частинами – щомісяця, у вашу платіжну дату: 10, 20 або 30 числа; щомісячна комісія після пільгового періоду – 3% від суми покупки.
  • При оформлені розстрочки на будь-які покупки від 500 грн:
    щомісячна комісія – 3% від суми покупки з першого місяця користування; можливий термін оформлення – 6, 12, 18, 24 або 36 місяців.

Чи є пільговий період при використанні сервісу «Сплачуйте частинами»?

Так, якщо ви здійснили покупку від 500 грн в мережі магазинів-партнерів, то вам доступний пільговий період строком на 3 місяці, в межах якого ви вносите платежі рівними частинами без додаткової комісії.

Якщо я не сплатив усю суму за покупку в межах пільгового періоду, які умови подальшої розстрочки?

Загальний термін користування сервісом складає 24 місяці, при цьому щомісячна комісія після пільгового періоду – 3% від суми покупки.

Як списуються платежі по сервісу «Сплачуйте частинами»?

Кожен місяць ви сплачуєте рівними частинами суму заборгованості. Незалежно від дати покупки та дати підключення сервісу, щомісячний платіж за сервісом ви сплачуєте разом із обов’язковим платежем за кредитною карткою до вашої платіжної дати: 10, 20 або 30 число кожного місяця.

Чи можна достроково погасити заборгованість по сервісу?

Так, звісно, при погашені повної суми заборгованості за вашою кредитною карткою всі операції покупки, підключені за допомогою сервісу «Сплачуйте частинами», закриються автоматично.

Чи можу я скасувати операцію покупки, що підключена за допомогою сервісу «Сплачуйте частинами»?

Скасувати операцію покупки, що підключена за допомогою сервісу «Сплачуйте частинами», можна у ПУМБ Online або за допомогою контакт-центру. У разі скасування операції покупки, оформленої з сервісом «Сплачуйте частинами», протягом 1-го місяця з дня повідомлення банку про застосування сервісу, решта заборгованості буде враховуватися як нова операція покупки, та діятиме стандартний пільговий період.

Які канали погашення я можу використовувати?

  • Готівкою: ви можете погасити кредит через ПТКС банку та термінали самообслуговування ПриватБанку, IBox та EasyPay. На період з 1 квітня по 30 червня 2020 року внесення коштів на рахунок з будь-яких вказаних ПТКС здійснюється в онлайн режимі та без додаткових витрат. Щоб уникати прострочки, кошти на рахунок необхідно вносити до 18:00 платіжної дати.
  • Online: сплатити кредит, не виходячи з дому, можна за допомогою мобільного додатку ПУМБ Online або на сайті банку, використовуючи при цьому картки різних банків.

Кошти на рахунок зараховуються у режимі online, незалежно від часу здійснення платежу. При цьому для своєчасного погашення кредитної заборгованності кошти необхідно внести на рахунок не пізніше 18:00.

Сервіс «Сплачуйте частинами» не підключився

Я зробив покупку у магазині-партнері, а пропозиція не надійшла, чому?

Таких причин може бути декілька:

  • сума здійсненної покупки була менша, ніж мінімально обов’язкова (500 грн)
  • інформація була надіслана у Viber-бот, при цьому не було доступу в Інтернет
  • технічний збій при надсиланні SMS оператором мобільного зв’язку  
  • дані магазину не зареєстровані в системах банку.

Ви завжди можете звернутись до нашого контакт-центру для перевірки наявності пропозиції щодо підключення сервісу та його подальшого підключення.

Я підтвердив запит на підключення сервісу, але він не підключився, що робити?

Ви можете самостійно підключити сервіс, звернувшись у наш контакт-центр, або оформити пропозицію у додатку ПУМБ Online. 

Зворотний зв'язок