Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас


Розраховуйтеся безконтактно
Вашим смартфоном з Google Pay

  • в магазинах
  • в транспорті
Як почати користуватись

Крок 1

Завантажити додаток

Крок 2

Додати картку
Mastercard або VISA

Крок 3

Зробити оплату

 

Крок 1

 

Завантажити додаток

Крок 2


Додати картку Mastercard або VISA

Крок 3

 

Зробити оплату

Завантажте додаток

 

 
  • Увійдіть у Google Play та завантажте додаток Google Pay або перейдіть за посиланням
  • Після завантаження, додаток автоматично буде встановленний

 

 

 
  • Увійдіть у Google Play та завантажте додаток Google Pay або перейдіть за посиланням
  • Після завантаження, додаток автоматично буде встановленний
Додайте картку
 
  • Візьміть картку MasterCard або VISA*
  • Натисніть "додати картку"
  • Введіть номер, місяць/рік дії картки та CVC2 код зі зі звороту 
  • Заповніть свою платіжну адресу 
  • Натисніть "зберегти" 

* Сервіс тимчасово недоступний для карток Visa Prepaid

 

  • Візьміть картку MasterCard або VISA
  • Натисніть "додати картку"
  • Введіть номер, місяць/рік дії

    картки та CVC2 код зі звороту
  • Заповніть свою платіжну адресу 
  • Натисніть "зберегти" 
Оплачуйте смартфоном

 

  • Розблокуйте смартфон
  • Піднесіть телефон до платіжного терміналу
  • Підтвердження успішної операції з'явиться на екрані вашого смартфона
  • Розблокуйте смартфон
  • Піднесіть телефон до платіжного терміналу
  • Підтвердження успішної операції з'явиться на екрані вашого смартфона
Питання та відповіді
Як завантажити додаток Google Pay?

Увійдіть в Google Play і в пошуку введіть Google Pay. Скачайте та встановіть програму на свій смартфон.

Що таке Google Pay?

Google Pay- це система електронних платежів, розроблена компанією Google. Сервіс дозволяє розплачуватися за товари та послуги за допомогою смартфона, планшета або розумних годин, що працюють на операційній системі Android (потрібна версія 4.4 і вище, а також підтримка NFC на пристрої). При додаванні карти в додатку створюється цифровий аналог картки – віртуальний рахунок (токен).

Чи з’явиться при установці додатка Google Pay повідомлення, що пристрій не підтримує цю функцію чи дозволить встановити всім?

У магазині Google Play Market може з'явитися повідомлення, що цей пристрій не підтримує цю програму. При спробі додати картку в додаток може з'явитися повідомлення, що у клієнта на пристрої немає NFC або що Ваш пристрій не є безпечним (root доступ і т.д.).

Як додати свою картку в додаток?

1. Виберіть пункт «Додати карту».
2. Введіть дані картки (номер, термін дії та CVV2 – код, який вказаний на зворотному боці картки). У мобільному додатку буде створений цифровий аналог картки – ВІРТУАЛЬНИЙ РАХУНОК або ТОКЕН.

Скільки карток ПУМБ можна підключити до Google Pay?

Кількість карток, які можна додати в додаток, не обмежена.

Які картки можна підключити до Google Pay?

Ви можете підключити будь-яку картку Mastercard або VISA від ПУМБ.

Сервіс тимчасово недоступний для карток Visa Prepaid.

Чи буде при реєстрації картки блокуватися на рахунку якась сума?

Google намагається заблокувати 6 грн для перевірки картки, але навіть якщо блокування неуспішне, картка все одно буде додана в додаток. У разі блокування сума буде розблокована протягом декількох хвилин.

Які дані потрібно буде вказати при реєстрації, крім даних картки?

Згідно підказок додатку (ПІБ, адреса і т.п.)! Дані не перевіряються (для Києва необхідно вибрати KIEV City в рядку «Область»).

Скільки коштує використання Google Pay?

Будь-які оплати\комісії за використання Google Pay не стягуються.

На яких смартфонах працює функція Google Pay?

Додаток працює на телефонах Android версії 4.4 і вище, на яких ввімкнена функція NFC. Google Pay не підтримує на пристроях з відкритим root-доступом.

Що таке NFC?

NFC (Near Field Communication) – це технологія бездротового зв'язку малого радіусу дії (до 10 см), що дозволяє здійснювати безконтактний обмін даними між пристроями, розташованими на невеликих відстанях: наприклад, між терміналом, який зчитує та мобільним телефоном або платіжною карткою.

Як зрозуміти, чи є функція NFC на моєму смартфоні?

Перевірити наявність адаптера NFC в пристрої можна одним з цих способів:

1. Наявність на пристрої логотипу NFC. 

2. Наявність напису Near Field Communication на батареї пристрою.

3. Через меню налаштувань пристрою: зайти в меню налаштувань Android-пристрою – в розділі «Бездротові мережі» натисніть «Ще ...» - Ви повинні побачити пункт налаштувань NFC.

Як зрозуміти, що я можу розрахуватися таким чином в магазині?

Термінал має підтримувати функцію безконтактної оплати. (Зазвичай на терміналі присутній символ або позначка Google Pay  )

Це безпечно?

Коли Ви використовуєте свій телефон для оплати в магазинах, Google Pay не надсилає Ваш фактичний номер кредитної або дебетової картки. Замість цього операція проходить за номером ВІРТУАЛЬНОГО РАХУНКУ (ТОКЕН) – цифровому значенню, яке було присвоєно Вашій картці при її додаванні в додаток. При видаленні картки з програми видаляється ТОКЕН, якщо Ви вирішите додати картку повторно в додаток, їй буде присвоєно новий номер ТОКЕНА. У разі додавання картки на декількох пристроях номери ТОКЕНІВ на різних пристроях будуть відрізнятися. Номер ТОКЕНА може працювати тільки з пристрою, на який він був встановлений. Таким чином, дані Вашої картки залишаються в безпеці. Безпеку даних гарантують платіжні системи, які співпрацюють і сертифіковані Google.

Чому дизайн картки в мобільному додатку відрізняється від дизайну моєї фізичної картки?

Зображення картки встановлюється за замовчуванням і відповідає параметрам банку. Зображення може відрізнятися від фактичного дизайну вашої фізичної картки.

Що робити, якщо у мене вкрали телефон?

У разі втрати/крадіжки мобільного телефона Вам необхідно зателефонувати в кол-центр і повідомити про це. Співробітники кол-центру заблокують ВІРТУАЛЬНИЙ РАХУНОК (ТОКЕН), який присвоєно Вашій картці на Вашому мобільному пристрої. Пам'ятайте, що в цілях безпеки доступ на мобільний пристрій завжди повинен бути тільки з використанням засобів захисту (ПІН пристрою, графічний пароль, верифікація за відбитком пальця та ​​інші передбачені на Вашому пристрої засоби). Пластиковою карткою Ви можете продовжувати користуватися.
У разі, якщо можливість зв'язатися з кол-центром Банку відсутня, заблокуйте карту будь-яким доступним способом, операції по ВІРТУАЛЬНОМУ РАХУНКУ (ТОКЕНУ) здійснити буде неможливо. Після блокування ТОКЕНА Ви зможете активувати картку і продовжити нею користуватися.

Чи може бути помилково знята оплата 2 рази?

За своєю суттю операція мобільним додатком Google Pay – це звичайна безконтактна операція карткою. Касир спочатку вводить необхідну до сплати суму і лише потім прикладається карта (телефон), відбувається обмін даними, проводиться транзакція. Якщо прикласти безконтактну картку (телефон) до рідера, який не готовий з нею працювати (другий раз після здійснення покупки або просто до рідера без введення суми покупки) – транзакція або друге списання не відбудеться.

У клієнта кілька карток різних банків, чи можна їх прив'язати? Як вибрати, з якою картки буде оплата?

Можна додати в додаток картки тільки тих банків, які пройшли сертифікацію на дану послугу. У додатку можна встановити картку, яка буде використовуватися за замовчуванням (тобто, завжди оплата буде здійснюватися цією карткою. Для здійснення оплати іншою картою необхідно зайти в додаток і вибрати картку, якою б ви хотіли розрахуватися за покупку).

Зворотний зв'язок