Увійдіть в Google Play і в пошуку введіть Google Pay. Скачайте та встановіть програму на свій смартфон.
Google Pay- це система електронних платежів, розроблена компанією Google. Сервіс дозволяє розплачуватися за товари та послуги за допомогою смартфона, планшета або розумний годинник, що працюють на операційній системі Android (потрібна версія 4.4 і вище, а також підтримка NFC на пристрої). При додаванні карти в додатку створюється цифровий аналог картки – віртуальний рахунок (токен).
У магазині Google Play Market може з'явитися повідомлення, що цей пристрій не підтримує цю програму. При спробі додати картку в додаток може з'явитися повідомлення, що у клієнта на пристрої немає NFC або що Ваш пристрій не є безпечним (root доступ і т.д.).
- Виберіть пункт «Додати карту».
- Введіть дані картки (номер, термін дії та CVV2 – код, який вказаний на зворотному боці картки). У мобільному додатку буде створений цифровий аналог картки – ВІРТУАЛЬНИЙ РАХУНОК або ТОКЕН.
Кількість карток, які можна додати в додаток, не обмежена.
Ви можете підключити будь-яку картку Mastercard або VISA від ПУМБ.
Сервіс тимчасово недоступний для карток Visa Prepaid.
Google намагається заблокувати 6 грн для перевірки картки, але навіть якщо блокування неуспішне, картка все одно буде додана в додаток. У разі блокування сума буде розблокована протягом декількох хвилин.
Згідно підказок додатку (ПІБ, адреса і т.п.)! Дані не перевіряються (для Києва необхідно вибрати KIEV City в рядку «Область»).
Будь-які оплати\комісії за використання Google Pay не стягуються.
Додаток працює на телефонах Android версії 4.4 і вище, на яких ввімкнена функція NFC. Google Pay не підтримує на пристроях з відкритим root-доступом.
NFC (Near Field Communication) – це технологія бездротового зв'язку малого радіусу дії (до 10 см), що дозволяє здійснювати безконтактний обмін даними між пристроями, розташованими на невеликих відстанях: наприклад, між терміналом, який зчитує та мобільним телефоном або платіжною карткою.
Перевірити наявність адаптера NFC в пристрої можна одним з цих способів:
1. Наявність на пристрої логотипу NFC.
2. Наявність напису Near Field Communication на батареї пристрою.
3. Через меню налаштувань пристрою: зайти в меню налаштувань Android-пристрою – в розділі «Бездротові мережі» натисніть «Ще ...» - Ви повинні побачити пункт налаштувань NFC.
Термінал має підтримувати функцію безконтактної оплати. (Зазвичай на терміналі присутній символ або позначка Google Pay
)
Коли Ви використовуєте свій телефон для оплати в магазинах, Google Pay не надсилає Ваш фактичний номер кредитної або дебетової картки. Замість цього операція проходить за номером ВІРТУАЛЬНОГО РАХУНКУ (ТОКЕН) – цифровому значенню, яке було присвоєно Вашій картці при її додаванні в додаток. При видаленні картки з програми видаляється ТОКЕН, якщо Ви вирішите додати картку повторно в додаток, їй буде присвоєно новий номер ТОКЕНА. У разі додавання картки на декількох пристроях номери ТОКЕНІВ на різних пристроях будуть відрізнятися. Номер ТОКЕНА може працювати тільки з пристрою, на який він був встановлений. Таким чином, дані Вашої картки залишаються в безпеці. Безпеку даних гарантують платіжні системи, які співпрацюють і сертифіковані Google.
Зображення картки встановлюється за замовчуванням і відповідає параметрам банку. Зображення може відрізнятися від фактичного дизайну вашої фізичної картки.
У разі втрати/крадіжки мобільного телефона Вам необхідно зателефонувати в колл-центр банку за номером (044)290-7-290, (050)290-7-290, (068)290-7-290, (093)290-7-290 і повідомити про це. Співробітники кол-центру заблокують ВІРТУАЛЬНИЙ РАХУНОК (ТОКЕН), який присвоєно Вашій картці на Вашому мобільному пристрої. Пам'ятайте, що в цілях безпеки доступ на мобільний пристрій завжди повинен бути тільки з використанням засобів захисту (ПІН пристрою, графічний пароль, верифікація за відбитком пальця та інші передбачені на Вашому пристрої засоби). Пластиковою карткою Ви можете продовжувати користуватися.
У разі, якщо можливість зв'язатися з кол-центром Банку відсутня, заблокуйте карту будь-яким доступним способом, операції по ВІРТУАЛЬНОМУ РАХУНКУ (ТОКЕНУ) здійснити буде неможливо. Після блокування ТОКЕНА Ви зможете активувати картку і продовжити нею користуватися.
За своєю суттю операція мобільним додатком Google Pay – це звичайна безконтактна операція карткою. Касир спочатку вводить необхідну до сплати суму і лише потім прикладається карта (телефон), відбувається обмін даними, проводиться транзакція. Якщо прикласти безконтактну картку (телефон) до рідера, який не готовий з нею працювати (другий раз після здійснення покупки або просто до рідера без введення суми покупки) – транзакція або друге списання не відбудеться.
Можна додати в додаток картки тільки тих банків, які пройшли сертифікацію на дану послугу. У додатку можна встановити картку, яка буде використовуватися за замовчуванням (тобто, завжди оплата буде здійснюватися цією карткою. Для здійснення оплати іншою картою необхідно зайти в додаток і вибрати картку, якою б ви хотіли розрахуватися за покупку).
відповіді на них
питання до банку
скаргу чи пропозицію
мережах
Зворотний зв'язок