• Приватним клієнтам
  • Бізнесу
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Бізнесу
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Оберіть пакет «Міцний» або «З вершками» та:

  • Користуйтеся картками рівня Gold чи Platinum
  • Знімайте готівку без комісії в більш ніж 3000 банкоматів «Радіус»
  • Отримуйте знижки та бонуси на покупки від Mastercard та Visa
Оберіть найкращий пакет:

 

Міцний 
в іноземній валюті

Міцний 
в національній валюті

З вершками

Оформлення пакета та обслуговування

Основна картка

Gold
(MasterCard Gold Chip або Visa Gold Chip)

Gold
(MasterCard Gold Chip або Visa Gold Chip)

Platinum
(Visa Platinum Chip або MasterCard Platinum Chip)

Поточний рахунок в UAH

__

+

+

Поточний рахунок
в USD, EUR, GBP, RUB

+

__

+

SMS-інформування та Інтернет-банкінг

+

+

+

Оплата комунальних послуг через Інтернет-банкінг ПУМБ Online

Безкоштовно

Послуга «Повернення комісії»*

__

1500 UAH/міс.

5 000 UAH/міс.

Зняття коштів з використанням картки

у банкоматах і касах ПУМБ, мережі «Радіус», АКБ «Укрсоцбанк», ВАТ «ВТБ Банк»

Безкоштовно

у банкоматах і касах інших банків на території України

1,5% + 5 UAH

1,5% + 5 UAH

1,5% + 5 UAH

у банкоматах та пунктах видачі валюти банків за кордоном

1,5% +  екв. 4 USD

1,5% +  екв. 4 USD

1,5% +  екв. 4 USD

Безготівкові платежі та перекази

Перекази і платежі між рахунками, відкритими в ПУМБ

Безкоштовно

Розрахунки платіжною карткою за товари та послуги в магазинах та інтернеті

 Безкоштовно

Перекази на рахунки в гривні в інших банках

__

1% від суми

1% від суми

 

*Мінімальний розмір суми безготівкових розрахунків за місяць, після досягнення якої щомісячна плата за пакет не нараховується

Оформити картковий рахунок просто:

Відкрийте пакет «Міцний» або «З вершками» у найближчому відділенні ПУМБ 

Просто візьміть із собою паспорт та ІПН

З картками ПУМБ Ви зможете:
  • В повсякденному житті
  • В інтернеті
  • За кордоном
  • Акції від Visa та MasterCard
    •  Без комісії розрахуватись в магазинах по всьому світу
    •  Без комісії зняти гроші у банкоматах ПУМБ та у банкоматах мережі «Радіус»
    •  Одним рухом розрахуватись на суму до 100 грн без пін-коду з технологією PayPass
    •  Замовити виписку за рахунком у відділенні банку*

    *згідно тарифів банку

    • Без комісії сплатити за комуналку
    •  Без комісії поповнити картку ПУМБ (P2P перекази)
    •  Контролювати стан карткового рахунку та поповнити картку  в Інтернет-банкінгу ПУМБ Оnline
    •  Безпечно розрахуватись в інтернеті з сервісом 3D secure. Оплата здійснюється лише після того, як Ви  підтвердили платіж  за допомогою SMS коду
    •  Розрахуватись карткою ПУМБ за кордоном. Вам не потрібно купувати валюту або перевозити готівку
    •  Зняти готівку в будь-яких банкоматах світу*
    •  Активувати можливість розрахунків карткою за кордоном за тел.: 044 290 7 290 перед  поїздкою

    *за наявності технічної можливості

Відчуйте переваги

знімайте готівку без комісії в 3000 банкоматах ПУМБ та «Радіус»


користуйтеся безкоштовним Інтернет-банкінгом ПУМБ Online


контролюйте надходження та витрати з SMS-банкінгом


Користуйтесь послугами банку 24/7 з ПУМБ Online

  • Замовляйте банківські послуги

  • Керуйте рахунками

  • Робіть платежі та перекази

    • Відкривайте, поповнюйте та знімайте депозити
    • Сплачуйте за кредитами та картками
    • Поповнюйте рахунки онлайн
    • Дізнавайтесь баланс та історію платежів
    • Отримуйте виписки за рахунками
    • Контролюйте стан рахунків
    • Без комісії сплачуйте за комунальні послуги та інтернет
    • Поповнюйте мобільний та сплачуйте за інші послуги
    • Переказуйте гроші з картки на картку
    • Переказуйте гроші на рахунки в будь-якому банку України

Дізнайтесь більше про картки та пакети з «Народним банкіром»

  • Як дешево й безпечно перевести гроші з карти на карту?
  • Перекази між родичами: як це робити дешево?
  • Як зекономити час із онлайн-банкінгом?
  • Чому не можна записувати код платіжної картки?
  • Афери з картками
  • Розрахунки в інтернеті: правила безпеки
  • Як платити за комунальні, не виходячи з дому?
  • Як дешево й безпечно перевести гроші з карти на карту?

  • Перекази між родичами: як це робити дешево?

  • Як зекономити час із онлайн-банкінгом?

  • Чому не можна записувати код платіжної картки?

  • Афери з картками

  • Розрахунки в інтернеті: правила безпеки

  • Як платити за комунальні, не виходячи з дому?

Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?
  • Я втратив карту, що мені робити?
  • Як я можу поповнити свій рахунок?
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?
  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?
  • Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?
  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

    Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН. Вартість перевипуску нового PIN-коду — 5 грн (згідно Тарифів ПУМБ).

  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

    У пакеті послуг «Міцний» у вартість пакету послуг входить 1 карта рівня Gold chip до основного рахунку, у пакеті послуг «З вершками» у вартість пакету послуг входять 2 картки рівня Platinum chip, по одній до кожного рахунку з двох основних в пакеті. Ви можете оформити додаткові БПК понад передбачену умовами пакету кількість, за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я втратив карту, що мені робити?

    У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

    Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?

    Комісія — це вартість обслуговування вашого Пакету послуг за місяць/рік. У цю суму (залежно від Пакету) можуть входити:

    • обслуговування карткового рахунку;
    • випуск платіжних карт;
    • послуга «автоматичного перерахування коштів на ощадний рахунок «Скарбничка+»;
    • вільне зняття коштів у банкоматах ПУМБ і мережі банків-партнерів «Радіус», банкоматах АКБ «Укрсоцбанк» та ПАТ «ВТБ Банк»;
    • доступ до системи управління рахунком ПУМБ Online;
    • послуга контролю руху коштів на рахунку «SMS-банкінг»;
    • поліс туристичного страхування і допомоги при поїздках за кордон;
    • поліс страхування майнових інтересів власника карткового рахунку;
    • та інші послуги.

    Окремо ці послуги коштують дорожче. Купуючи пакет послуг, Ви економите свої гроші.

  • Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?

    Для сплати щомісячної/щорічної комісії відвідувати відділення банку не обов'язково, достатньо мати необхідну суму на основному рахунку пакету послуг, комісія списуватиметься автоматично. Таким чином, Ви істотно економите свій час на відвідуванні відділення.

    Крім того, у пакетах з щомісячною комісією передбачена послуга «Повернення комісії», яка дозволяє користуватися усіма перевагами пакету без сплати комісії, за умови розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі кожен місяць на певну суму (детальні умови послуги «Повернення комісії» дивіться у Тарифах ПУМБ).

  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?

    Якщо в цей день на вашому рахунку немає коштів, комісія буде списуватися автоматично під час будь-якого найближчого надходження грошей на рахунок (наприклад, при нарахуванні зарплати). Ніяких відсотків за прострочену сплату комісії немає!

Зворотний зв'язок