Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

« все КАРТА »
користуйтеся прост о% *

0 грн/рік

Вартість відкриття та обслуговування

0%

Зняття готівки у всіх банкоматах України

0%

Поповнення будь-яким способом

*За умови відкриття рахунку у гривні.

« все КАРТА »
користуйтеся прост о% *

Безконтактні платежі:

Просто, вигідно та зрозуміло

Просто, вигідно та зрозуміло

UAH
USD
EUR

Відкриття
та обслуговування

0%

Поповнення
будь-яким способом

0%*

*Можлива комісія іншого банку

Зняття готівки
в усіх банкоматах України

0%

Перекази
на картки будь-якого банку

0%**

** за умови переказу у гривні у ПУМБ Online

Сплата
комунальних платежів

0%

Поповнення
мобільного

0%

Зняття готівки
у касі банка ПУМБ

0%***

*** до 2 разів на місяць до 1 млн грн,
в іншому випадку – 1,5 %

12% річних на залишок грошей на картці
з депозитом «Вільний»

*Можлива комісія іншого банку

**за умови переказу у гривні у ПУМБ Online

***до 2 разів на місяць до 1 млн грн, в іншому випадку – 1,5 %

Відкриття
та обслуговування

0%

Поповнення
будь-яким способом

0%*

*Можлива комісія іншого банку

Зняття готівки
у всіх банкоматах України

0%

Зняття готівки у касі банка ПУМБ

0%**

** до 2 разів на місяць до 1 млн грн,
в іншому випадку – 1,5 %

1,5% річних на залишок грошей на картці з депозитом «Вільний»

*Можлива комісія іншого банку

**до 2 разів на місяць до 1 млн грн, в іншому випадку – 1,5 %

Відкриття
та обслуговування

0%

Поповнення
будь-яким способом

0%*

*Можлива комісія іншого банку

Зняття готівки
у всіх банкоматах України

0%

Зняття готівки у касі банка ПУМБ

0%**

** до 2 разів на місяць до 1 млн грн,
в іншому випадку – 1,5 %

1,2% річних на залишок грошей на картці з депозитом «Вільний»

*Можлива комісія іншого банку

**до 2 разів на місяць до 1 млн грн, в іншому випадку – 1,5

Поради, як заощадити і не платити зайвого

Поради, як заощадити і не платити зайвого

Скинути гроші на картку
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Перерахувати кошти із «всеКАРТИ» на картки
інших банків з використанням сервісів
за межами ПУМБ може коштувати
від 0,5% до 1,5% мінімум.

ЯК ЗАОЩАДИТИ

Переказуйте гроші у гривні на картки інших банків
у ПУМБ Online безкоштовно!

ЯК НЕ ПЛАТИТИ ЗАЙВОГО ВЗАГАЛІ

Заохочуйте Ваших друзів, родичів, знайомих
відкривати «всеКАРТУ» і переказуйте гроші

у гривні безкоштовно в ПУМБ Online.

Заплатити по рахунку
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Перерахувати кошти на рахунки в інші банки з Вашої картки
в касі ПУМБ буде коштувати 1,5% від суми.

ЯК ЗАОЩАДИТИ

 

Переказуйте гроші на рахунки в інші банки з Вашої картки у гривні в ПУМБ Online лише за 0,5% від суми, мінімум 3 грн, максимум 500 грн.

ЯК НЕ ПЛАТИТИ ЗАЙВОГО ВЗАГАЛІ

Перераховуйте кошти у гривні на будь-які рахунки в ПУМБ без комісії.
Якщо Ви часто перераховуєте кошти певній особі – приводьте її до ПУМБ,
відкривайте «всеКАРТУ» і переказуйте
кошти одне одному без додаткових комісій та прихованих платежів.

Зручний Інтернет-банкінг

Зручний інтернет-банкінг

Увесь банкінг у смартфоні

Не потрібно шукати відділення чи банкомати - увесь банкінг у смартфоні безкоштовно 24/7*. Ви можете контролювати, скільки коштів залишилось на картці, а також бачити історію операцій: скільки грошей Вам надійшло на картку або коли й скільки Ви витратили.

*За умови відкриття рахунку у гривні.

Швидкі операції

Створюйте шаблони для зручних і швидких переказів за номером картки чи рахунку.

Індивідуальні налаштування

Підлаштовуйте картку під себе та самостійно змінюйте: можливість оплати в Інтернеті (включайте чи відключайте), ліміт кількості операцій на день та суми зняття, можливість проведення операцій за кордоном та інші налаштування.

Всі Ваші картки у ПУМБ Online

Додавайте картки інших банків у ПУМБ Online і вільно переводьте гроші між Вашими картками і сплачуйте кредити.

Вільно зберігайте та накопичуйте з депозитом «Вільний»

У Вашому ПУМБ Оnline відкрийте депозит «Вільний». Поповнюйте депозит у будь-який час на будь-яку суму. Накопичуйте на Вашу мрію. Вільно знімайте з депозиту будь-яку суму 24/7, без втрати відсотків, які Ви отримуєте щомісяця. Депозит «Вільний» - до 12% річних у гривні від 100 грн.

Завантажити:

«всеКАРТА» – користуйтесь просто для

Щоденних потреб

Зняття готівки, отримання і відправка платежів

Нарахувань

Отримання заробітної плати, соціальних виплат та пенсій

Рідних і близьких

Зручні, швидкі і безкоштовні перекази

Підприємців

Отримання платежів і розрахунки з партнерами

Оформити картку легко

Оформити картку легко
Візьміть паспорт і ІПН, завітайте до найближчого відділення та оформіть «всеКАРТУ»
Найближче
  • Карта
  • Список
?
?
?

Почати користуватися «всеКАРТОЮ» легко

Через ПУМБ Online
За телефоном
Крок 1
Завантажте ПУМБ Оnline на свій смартфон: знайдіть додаток на App Store чи Play Маркет, або відскануйте QR-код. Завантажте ПУМБ Оnline на свій смартфон: знайдіть додаток на App Store чи Play Маркет.
Крок 2
Вкажіть свій номер телефону і пароль ПУМБ Online, який Ви отримали в SMS від банку.
Крок 3
У розділі «Картки та рахунки» оберіть картку, перейдіть у налаштування, натиснувши на, і натисніть кнопку «Активувати картку».
Крок 4
Виконайте покрокову інструкцію й отримайте PIN-код картки в SMS на номер, який був наданий у банк як основний номер телефону.
Зверніть увагу!
Ваша картка знадобиться Вам під час активації.
Крок 1
Зателефонуйте на гарячу лінію 044 290 7 290* з номера телефону, який був наданий у банк як основний.
Крок 2
Оберіть пункт меню «Дізнатися інформацію в автоматичному режимі – натисніть 0», а потім пункт меню «Отримати PIN-код для картки – натисніть 7».
Крок 3
Виконайте крок за кроком автоматичну інструкцію. Для отримання PIN-коду Вам необхідно буде ввести номер картки, для якої встановлюється PIN-код, номер паспорта або ID-картки, а також дату народження.
Крок 4
Отримайте PIN-код картки в SMS.

* Тут і надалі дзвінки згідно з тарифами Вашого оператора.
Також Ви можете зателефонувати за номерами: (096) 290 7 290, (050) 290 7 290, (093) 290 7 290

Змінити PIN-код, наданий автоматично, на власний Ви можете в ПУМБ Online на своєму смартфоні:

  • у розділі «Картки та рахунки» оберіть картку
  • перейдіть у налаштування, натиснувши на
  • оберіть «Зміна PIN-коду картки»

за телефоном 044 290 7 290:

  • оберіть пункт меню 0
  • потім оберіть пункт меню 8

Зверніть увагу!
Перша операція після зміни PIN-коду має бути в банкоматі.

* Тут і надалі дзвінки згідно з тарифами Вашого оператора.
Також Ви можете зателефонувати за номерами: (096) 290 7 290, (050) 290 7 290, (093) 290 7 290

Питання та відповіді

Питання та відповіді

  • ОБСЛУГОВУВАННЯ
  • Скільки банк бере за картку?

    Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою.

  • ПОПОВНЕННЯ КАРТКИ
  • Скільки коштує поповнити картку?

    Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

  • ЗНЯТТЯ ГОТІВКИ
  • А зняти готівку?

    Без додаткових комісій знімайте готівку в будь-якому банкоматі в Україні або в касах ПУМБ до 2 разів на місяць до 1 млн грн.

  • ПЕРЕКАЗИ
  • Чи є комісія за перекази в межах ПУМБ?

    Комісія відсутня! Переказуйте кошти рідним та друзям партнерам у межах ПУМБ без обмежень.

    А якщо переказувати гроші на картку іншого банку?

    Безкоштовно! Якщо Ви зробите це в ПУМБ Online.

  • РОЗРАХУНКИ КАРТКОЮ
  • Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

    Немає. Розрахуватись у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – безкоштовно.

  • ПЛАТЕЖІ ON-LINE
  • А сплатити комуналку та поповнити мобільний?

    Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – безкоштовно в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

  • ДОДАТКОВИЙ ДОХІД
  • Як отримувати додатковий дохід?

    12% річних на залишок грошей на картці з депозитом «Вільний»* . Знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам.

  • РЕКВІЗИТИ РАХУНКУ
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки» / «Деталі карткового рахунку» / кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • ЯК ПОПОВНИТИ РАХУНОК
  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • ІНШІ ОСОБИ НА РАХУНКУ ВАШОЇ КАРТКИ
  • Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількість за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • СУМА ПЛАТЕЖУ НА РАХУНКУ ЗАБЛОКОВАНА
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • ЯКЩО ЗАБУЛИ PIN-КОД
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

    Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна в мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому або звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН.

  • ЯКЩО ВТРАЧЕНА КАРТКА
  • Я втратив картку, що мені робити?

    • У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 
    • Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.
  • Скільки банк бере за картку?

    Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою.

  • Скільки коштує поповнити картку?

    Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

  • А зняти готівку?

    Без додаткових комісій знімайте готівку в будь-якому банкоматі в Україні або в касах ПУМБ до 2 разів на місяць до 1 млн грн.

  • Чи є комісія за перекази в межах ПУМБ?

    Комісія відсутня! Переказуйте кошти рідним та друзям партнерам у межах ПУМБ без обмежень.

    А якщо переказувати гроші на картку іншого банку?

    Безкоштовно! Якщо Ви зробите це в ПУМБ Online.

  • Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

    Немає. Розрахуватись у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – безкоштовно.

  • А сплатити комуналку та поповнити мобільний?

    Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – безкоштовно в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

  • Як отримувати додатковий дохід?

    12% річних на залишок грошей на картці з депозитом «Вільний»* . Знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам.

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки» / «Деталі карткового рахунку» / кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількість за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

    Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна в мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому або звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН.

  • Я втратив картку, що мені робити?

    • У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 
    • Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

Зворотний зв'язок