Як відкрити картку?
Щоб відкрити пластикову картку, заповніть заявку на сайті. Вам перетелефонує менеджер та надасть детальну інформацію.
Або завітайте у відділення ПУМБ із паспортом, ІПН та захисною маскою. Менеджер відділення проінформує Вас щодо терміну, коли Ваша картка буде готова.
Відкриття віртуальної картки доступне у мобільному додатку ПУМБ Online. Детальніше тут
Як почати користуватися карткою за допомогою мобільного додатку ПУМБ Online?
Крок 1
Завантажте ПУМБ Оnline на свій смартфон: знайдіть додаток на App Store чи Play Маркет, або відскануйте QR-код.
Крок 2
Вкажіть свій номер телефону і пароль ПУМБ Online, який Ви отримали в SMS від банку.
Крок 3
У розділі «Картки та рахунки» оберіть картку, перейдіть у налаштування, натиснувши на кнопку «Активувати картку».
Крок 4
Виконайте покрокову інструкцію й отримайте PIN-код картки в SMS на номер, який був наданий у банк як основний номер телефону.
Як почати користуватися карткою за допомогою телефону?
Крок 1
Зателефонуйте на гарячу лінію 044 290 7 290* з номера телефону, який був наданий у банк як основний.
Крок 2
Скажіть голосовому помічнику фразу: «Отримати PIN-код».
Крок 3
Для активації картки та отримання PIN-коду необхідно буде назвати номер картки, для якої встановлюється PIN-код, її строк дії (на картці), номер паспорту або ID-картки та дату народження.
Крок 4
Отримайте PIN-код картки в SMS.
Чи діють якісь програми винагород?
Так, реєструйте аші картки на платформі Mastercard Більше у розділі «Профіль» у меню програми (https://bilshe.mastercard.ua/). Накопичуйте срібні бали за розрахунки картками Mastercard. Правила накопичення балів, особливості їх списання, об’єднання балів з іншими учасниками програми та багато іншого, дізнавайтесь тут (https://bilshe.mastercard.ua/).
Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:
- у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому;
- звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН;
- подзвонивши зі свого номера телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натисніть 0, далі натисніть 7. Для відновлення PIN-коду необхідно буде ввести номер картки та номер паспорту.
Я втратив картку, що мені робити?
У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +38 044 290 7 290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливі фінансові втрати.
Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.
Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у мобільному додатку ПУМБ Online?
Оновити мобільний додаток ПУМБ Online до останньої версії та спробувати знову.
Або активувати картку, подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі сказати голосовому помічнику фразу «Отримати PIN-код». Для активації картки та отримання PIN-коду необхідно буде назвати номер картки, для якої встановлюється PIN-код, її строк дії (на картці), номер паспорту або ID-картки та дату народження. PIN-код картки буде надіслано в SMS.
Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН.
Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у контакт-центрі банку?
Перевірити, що Ви вводите коректні персональні дані (8 перших цифр та 4 останні цифри номеру картки, номер паспорту, дату народження), телефонуєте з номеру мобільного телефону, що був наданий Вами в банк як контактний та подзвонити в контакт-центр банку ще раз.
Або встановити останню версію мобільного додатку ПУМБ Online та активувати картку і отримати PIN-код за допомогою нього.
Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН.
відповіді на них
питання до банку
скаргу чи пропозицію
мережах
Зворотний зв'язок