Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Отримайте повний перелік послуг для ФОП у пакеті «Підприємець»2 для фізичних осіб

  • 2 рахунки: в національній та іноземній валюті
  • Безготівкове поповнення з рахунку ФОП без комісії
  • Знімайте готівку без комісії у банкоматах мережі «Радіус» та ПУМБ
  • Користуйтеся пакетом без комісії
Отримайте повний перелік послуг для ФОП у пакеті «Підприємець»<sup style="font-size: 18px !important;">2</sup> для фізичних осіб
В пакеті «Підприємець» на Вас чекають корисні послуги:

Картка рівня Platinum до кожного з двох рахунків

Одна додаткова картка на власника рахунку або довірену особу до одного з двох рахунків (неперсоніфікована)

Рахунок в та $ / € / £ / ₽ (на вибір) в пакеті послуг

Отримуйте бали за покупки з програмою винагород Mastercard

Відпочивайте в бізнес-залі Mastercard Lounge з карткою Platinum Masterсard PayPass3

Проходьте авіаційну безпеку та паспортний контроль через окремий безкоштовний коридор FastLine з карткою Platinum Masterсard PayPass4

Відпочивайте в бізнес-залах Lounge Key від Visa по всьому світі з карткою Visa Platinum5

SMS-інформування

Вартість пакету – 25 грн/міс. або без комісії, якщо сума покупок від 5 000 грн/міс

Оформити рахунок дуже просто

Крок 1

Візьміть з собою паспорт і ІПН
Крок 2
Завітайте до найближчого відділення ПУМБ
Крок 3
Оформіть пакет "Підприємець"

Зручний мобільний додаток

 

pumbonline

Контролюйте витрати

Історія по картках та рахунках завжди під рукою.

 
pumbonline

Всі Ваші банківські карти в одному додатку

Зручні банківські операції з ПУМБ Online.

 

 
pumbonline
Завантажити
pumbonline

Зручний мобільний додаток

pumbonline
pumbonline

Контролюйте витрати

Історія по картках та рахунках завжди під рукою.

pumbonline

Всі Ваші банківські карти в одному додатку

Зручні банківські операції з ПУМБ Online.

 
pumbonline     pumbonline
Ми відповідаємо на Ваші питання
Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

 

  • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
  • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
  • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.

Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН.

Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

Я втратив карту, що мені робити?

У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

 

Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

Як я можу поповнити свій рахунок?

Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?

Комісія — це вартість обслуговування Вашого пакету послуг на місяць/рік. У цю суму (у залежності від пакету) можуть входити: 

 

  • обслуговування карткового рахунку
  • випуск платіжних карток
  • послуга автоматичного перерахування коштів на ощадний рахунок «Скарбничка+»
  • зняття коштів у банкоматах без комісії
  • доступ до системи керування рахунком ПУМБ Online
  • послуга контролю руху коштів рахунком SMS-банкінг
  • поліс туристичного страхування та допомоги при мандрівках за кордон
  • поліс страхування майнових інтересів власника карткового рахунку
  • інші послуги

Окремо ці послуги коштують дорожче. Купуючи пакет послуг, Ви економите свої гроші.

Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?

Для сплати щомісячної/щорічної комісії відвідувати відділення банку не обов'язково, достатньо мати необхідну суму на основному рахунку пакету послуг, комісія списуватиметься автоматично. Таким чином, Ви істотно економите свій час на відвідуванні відділення.

 

Крім того, у пакетах з щомісячною комісією передбачена послуга «Повернення комісії», яка дозволяє користуватися усіма перевагами пакету без сплати комісії, за умови розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі кожен місяць на певну суму (детальні умови послуги «Повернення комісії» дивіться у Тарифах ПУМБ).

А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?

Якщо в цей день на вашому рахунку немає коштів, комісія буде списуватися автоматично під час будь-якого найближчого надходження грошей на рахунок (наприклад, при нарахуванні зарплати). Ніяких відсотків за прострочену сплату комісії немає!

Умовні позначення

2 Можливість оформлення пакету послуг "Підприємець" надається тільки у разі надання документів клієнтом, що підтверджують його діяльність як фізичної особи підприємця.

3 З карткою, що відповідає встановленим Mastercard критеріям, в зоні міжнародних вильотів аеропорту «Бориспіль», Термінал D. Для проходження до зала Mastercard Lounge достатньо надати співробітнику бізнес-залу вашу картку та ваш посадковий талон, після цього ввести PIN-код на екрані терміналу. Якщо PIN-код правильний – на вашому рахунку з метою верифікаці, буде тимчасово заблокована 1 грн і автоматично буде проведена перевірка на відповідність картки встановленим Mastercard критеріям*. Деталі про аеропорти та можливості, а також про максимальний термін перебування в бізнес-залах Mastercard на сайті партнера: www.mastercard.ua

4 З карткою, що відповідає встановленим Mastercard критеріям, в зоні міжнародних вильотів аеропорту «Бориспіль», Термінал D. Щоб скористатися сервісом Fast Line, достатньо підійти до броньованої стійки, піднести вашу картку Masterсard до спеціального зчитувального пристрою на турнікеті Fast Line, або вставити її в термінал для авторизації та ввести PIN-код на екрані терміналу. Якщо PIN-код правильний – на вашому рахунку з метою верифікації буде тимчасово заблокована 1 грн і автоматично буде проведена перевірка на відповідність картки встановленим Mastercard критеріям*.

5 Для власників карток Visa Platinum і їх супутників доступ до лаундж-зон коштуватиме 27 доларів. У кожному залі Lounge Key від Visa діють свої умови та обмеження. Деталі на www.visa.com.ua До 31.12.2019 діє акція – 2 безкоштовних відвідування протягом одного календарного року.

* З 01.06.2018 Mastercard надає доступ до сервісу за умови проведення розрахунків (фактичні списання) на загальну суму понад 3 000 грн в торгово-сервісній мережі та оплати покупок в мережі Інтернет за останні 30 + 5 днів по вашій картці (останні 5 днів, не враховуючи вихідні, не аналізуються). Детальна інформація на сайті партнера «www.mastercard.ua». Перевірити виконання умов і доступність сервісу можна через Mastercard-бот у Facebook.

Зворотний зв'язок