Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні

« все КАРТА Бізнес»
користуйтеся прост 0%

Картка для власних коштів підприємця

0%

Зняття готівки в усіх банкоматах України

0 грн/рік

Вартість відкриття та обслуговування

Преміальні сервіси

від Mastercard та Visa

« все КАРТА Бізнес»
користуйтеся прост 0%

Картка для власних коштів підприємця

Безконтактні платежі:

Просто, вигідно та зрозуміло

Просто, вигідно та зрозуміло

UAH
USD
EUR

0%

Відкриття
та обслуговування

0%

Поповнення з рахунку ФОП через
«ПУМБ Online для підприємців»

0%

Поповнення з рахунку ФОП через
«ПУМБ Online для підприємців»
до 100 тис UAH в місяць.
При переказі суми понад 100 тис UAH в місяць - 0,35%

   

0%

Зняття готівки
у будь-якому банкоматі України

0%

Зняття готівки
з картки у касі банка ПУМБ

0%

Зняття готівки у касі банка ПУМБ до 2 разів на місяць до 500 тис UAH з карткою. Більше або без картки – 1,5%.

   

0%

Перекази між рахунками ПУМБ

0%

Перекази коштів
на картки будь-якого банку

0%

Перекази коштів
на картки будь-якого банку
за умови переказу у гривні у ПУМБ Online

   

Преміальні сервіси від Mastercard та Visa

Заробляйте перераховуючи залишок особистих коштів

Заробляйте, перераховуючи залишок особистих коштів на депозит «Вільний» - У разі переказу коштів від 100 грн через ПУМБ Online

   

Преміальні сервіси від Mastercard та Visa

Преміальні сервіси від Mastercard та Visa

Відкриваючи «всеКАРТА Бізнес», Ви самостійно можете обирати платіжну систему та користуватися відповідними перевагами:

За умови проведення розрахунків карткою Platinum (фактичні списання) на загальну суму понад 6000 грн в торгово-сервісній мережі та оплати покупок в мережі Інтернет за останні 30 + 5 днів по вашій картці (останні 5 днів, не враховуючи вихідні, не аналізуються) Mastercard надає доступ до преміальних сервісів:

Перебування у бізнес-залі зони міжнародних вильотів аеропорту «Бориспіль», термінали D та F

Fast Line у зоні вильоту аеропорту «Бориспіль», термінали D та F

Fast Line у зоні вильоту аеропорту «Київ»

Програма винагород Mastercard. Деталі програми
https://retail.pumb.ua/rewards

Детальна інформація на www.mastercard.ua. Перевірити виконання умов і доступність сервісу можна через Mastercard-бот у Facebook.

Щоб скористатися сервісами з преміальними картками Visa, Вам необхідно протягом місяця розраховуватися карткою Visa Platinum на суму 5 000 грн. Враховуються операції за останні 40 днів перед поточною датою, крім операцій за останні 10 днів. Також враховуються усі операції у торгових мережах і оплата покупок в Інтернеті. Преміальні сервіси, до яких Visa надає доступ у разі виконання умов:

Відвідування будь-якого із понад 1000 бізнес-залів за програмою Lounge Key двічі на рік

Пакування багажу в аеропорті «Бориспіль» двічі на рік

Для поїздки на Uber до/із аеропортів «Київ» та «Бориспіль» із знижкою -50% до 4-х р./міс, введіть промокод VISAPREMIUMUA у додатку Uber

Детальніше на www.visa.com.ua

Оформіть «всеКАРТА Бізнес»

Оформіть «всеКАРТА Бізнес»

Відкрити «всеКАРТА Бізнес» та користуватися її перевагами можуть ФОП, які мають рахунок у банку ПУМБ чи в будь-якому іншому банку.

Заповніть анкету
Протягом кількох хвилин з Вами зв’яжеться представик банку

Отримайте картку у відділенні
*За умови підтвердження ФОП, надавши відповідні документи чи інформацію для запиту в ЄДР.

Для оформлення картки у відділенні візьміть оригінал паспорта, оригінал ІПН та документи для підтвердження статусу ФОП.
Або вказавши співробітнику ПУМБ необхідні дані для електронного запиту в ЄДР.

Знайти відділення

Ще не маєте рахунку в Клієнт-банк ПУМБ?

Зручний та корисний інтернет-банкінг

Контроль витрат

Дізнавайтеся баланс та історію витрат по картках, коли забажаєте: скільки коштів залишилось на картці, скільки надійшло на картку або коли й скільки Ви витратили.

Усі картки разом

Додавайте всі Ваші картки до ПУМБ Online та зручно проводьте банківські операції: вільно переводьте гроші між Вашими картками і сплачуйте кредити

Зручні перекази

Вільно переводьте кошти на рахунки банку ПУМБ та будь-якого іншого банку. Створюйте шаблони для зручних і швидких переказів за номером картки чи рахунку.

Вільно зберігайте та накопичуйте з депозитом «Вільний»

У Вашому ПУМБ Оnline відкрийте депозит «Вільний». Поповнюйте депозит у будь-який час на будь-яку суму. Накопичуйте на Вашу мрію. Вільно знімайте з депозиту будь-яку суму 24/7, без втрати відсотків, які Ви отримуєте щомісяця.

Завантажити:

Як захиститися від шахраїв?

Скористайтеся простими та дієвими порадами, що допоможуть убезпечити Ваші кошти від злодіїв. Ознайомтеся з корисними рекомендаціями в розділі «Безпека платіжних інструментів».

Ознайомитися

Питання та відповіді

  • ОБСЛУГОВУВАННЯ
  • Скільки банк бере за картку?

    Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою.

  • ПОПОВНЕННЯ КАРТКИ
  • Скільки коштує поповнити картку?

    Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

  • ЗНЯТТЯ ГОТІВКИ
  • А зняти готівку?

    Без додаткових комісій знімайте готівку в будь-якому банкоматі в Україні або в касах ПУМБ з картки до 2 разів на місяць до 1 млн грн у гривневому еквіваленті.

  • ПЕРЕКАЗИ В ПУМБ ONLINE
  • А якщо переказувати гроші на картку іншого банку?

    В ПУМБ Online перекази на картки інших банків – безкоштовно!

    Яка комісія за перекази в ПУМБ Online на рахунки в інших банках?

    Комісія складає 0,5% від суми, мінімум – 3 грн, максимум – 500 грн.

  • РОЗРАХУНКИ КАРТКОЮ
  • Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

    Комісія відсутня. Розраховуйтесь у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – безкоштовно.

  • ПЛАТЕЖІ ON-LINE
  • А сплатити комуналку та поповнити мобільний?

    Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – безкоштовно в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

  • ДОДАТКОВИЙ ДОХІД
  • Як отримувати додатковий дохід?

    З депозитом «Вільний»:

    • заробляйте, перераховуючи залишок особистих коштів на депозит через ПУМБ Online.
    • знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам. Деталі за посиланням.
  • РЕКВІЗИТИ РАХУНКУ
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки» / «Деталі карткового рахунку» / кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • ЯК ПОПОВНИТИ РАХУНОК
  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • КАРТКА НА ІНШУ ОСОБУ ДО РАХУНКУ ВАШОЇ КАРТКИ
  • Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількість за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • СУМА ПЛАТЕЖУ НА РАХУНКУ ЗАБЛОКОВАНА
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • ЯКЩО ЗАБУЛИ PIN-КОД
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

    Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:

    • у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому
    • звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН
    • подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натисніть 0, далі натисніть 7. Для відновлення PIN-коду необхідно буде ввести номер картки та номер паспорту
  • ЯКЩО ВТРАЧЕНА КАРТКА
  • Я втратив картку, що мені робити?

    • У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 
    • Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.
  • ЯКЩО НЕ ВДАЄТЬСЯ АКТИВУВАТИ КАРТКУ ТА ОТРИМАТИ ПІН-КОД
  • Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у мобільному додатку ПУМБ Online?

    • Оновити мобільний додаток ПУМБ Online до останньої версії та спробувати знову
    • Або активувати картку, подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натиснути 0, далі натиснути 7. Для активації картки та отримання PIN-кода необхідно буде ввести номер картки та номер паспорту
    • Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН

    Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у контакт-центрі банку?

    • Перевірити, що Ви вводите коректні персональні дані (8 перших цифр та 4 останні цифри номеру картки, номер паспорту, дату народження), телефонуєте з номеру мобільного телефону, що був наданий Вами в банк як контактний та подзвонити в контакт-центр банку ще раз
    • Або встановити останню версію мобільного додатку ПУМБ Online та активувати картку і отримати PIN-код за допомогою нього
    • Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН
  • Скільки банк бере за картку?

    Ані копійки. ПУМБ обслуговує Вашу картку безкоштовно. Немає щомісячних платежів за користування карткою.

  • Скільки коштує поповнити картку?

    Ніскільки. Покласти готівку, поповнити Вашу картку з іншого банку в Україні, від Ваших друзів, родичів, знайомих або партнерів – безкоштовно. Зверніть увагу на те, що ПУМБ не бере комісії, але можлива комісія іншого банку.

  • А зняти готівку?

    Без додаткових комісій знімайте готівку в будь-якому банкоматі в Україні або в касах ПУМБ з картки до 2 разів на місяць до 1 млн грн у гривневому еквіваленті.

  • А якщо переказувати гроші на картку іншого банку?

    В ПУМБ Online перекази на картки інших банків – безкоштовно!

    Яка комісія за перекази в ПУМБ Online на рахунки в інших банках?

    Комісія складає 0,5% від суми, мінімум – 3 грн, максимум – 500 грн.

  • Яка комісія за розрахунки карткою в межах України?

    Комісія відсутня. Розраховуйтесь у супермаркеті, магазині, у кіно, транспорті та Інтернеті – безкоштовно.

  • А сплатити комуналку та поповнити мобільний?

    Жодної комісії. Комунальні платежі та поповнення мобільного – безкоштовно в ПУМБ Online будь-де 24/7 з Вашого смартфону.

  • Як отримувати додатковий дохід?

    З депозитом «Вільний»:

    • заробляйте, перераховуючи залишок особистих коштів на депозит через ПУМБ Online.
    • знімайте, накопичуйте чи поповнюйте ці гроші 24/7 через ПУМБ Online без обмежень, коли потрібно саме Вам. Деталі за посиланням.
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки» / «Деталі карткового рахунку» / кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Чи можу я випустити до свого рахунку картку іншій особі (дружині, чоловіку, сестрі, брату, довіреній особі)?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількість за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі Інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?  

    Скористатися функцією нагадування PIN-коду можна:

    • у мобільному додатку ПУМБ Online, не виходячи з дому
    • звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН
    • подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натисніть 0, далі натисніть 7. Для відновлення PIN-коду необхідно буде ввести номер картки та номер паспорту
  • Я втратив картку, що мені робити?

    • У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ Online заблокуйте проведення фінансових операцій по картці, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 
    • Після цього зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.
  • Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у мобільному додатку ПУМБ Online?

    • Оновити мобільний додаток ПУМБ Online до останньої версії та спробувати знову
    • Або активувати картку, подзвонивши зі свого номеру телефону, що був наданий банку як контактний, у контакт-центр банку за номером 044 290 7 290, далі натиснути 0, далі натиснути 7. Для активації картки та отримання PIN-кода необхідно буде ввести номер картки та номер паспорту
    • Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН

    Що робити, якщо не вдається активувати картку та отримати PIN-код у контакт-центрі банку?

    • Перевірити, що Ви вводите коректні персональні дані (8 перших цифр та 4 останні цифри номеру картки, номер паспорту, дату народження), телефонуєте з номеру мобільного телефону, що був наданий Вами в банк як контактний та подзвонити в контакт-центр банку ще раз
    • Або встановити останню версію мобільного додатку ПУМБ Online та активувати картку і отримати PIN-код за допомогою нього
    • Або особисто звернутися до відділення ПУМБ, з оригіналом паспорта та довідки про присвоєння ІПН

Зворотний зв'язок