• Приватним клієнтам
  • Бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Відкривайте всесвіт можливостей з карткою «Безмежна»

  • Преміальна картка рівня Platinum
  • Знімайте гроші без комісії в будь-якому банкоматі світу
  • Відпочивайте у лаунж-зоні аеропорту «Бориспіль»3
  • Користуйтеся карткою без комісії
Преміальна картка з особливими пропозиціями за кордоном і в Україні

Платіть за покупки одним рухом безконтактно3 до кожного з двох рахунків

Кошти на картці застраховані

Рахунок в та $ / € / £ / ₽ (на вибір) в пакеті послуг

Отримуйте бали за покупки з програмою Mastercard Rewards

Знімайте кошти без комісії до 20 000 грн в Україні і за кордоном

Сплачуйте комунальні платежі без комісії в Інтернет-банку ПУМБ Online

Поповнюйте рахунок без комісії

SMS-інформування

Поліс туристичного страхування

Перекази і платежі у гривні – 1%

Відпочивайте у лаунж-зоні аеропорту «Бориспіль»4

Вартість пакету – 250 грн/міс. або без комісії, якщо сума покупок від 10 000 грн/міс

Оформити рахунок дуже просто

Крок 1

Візьміть з собою паспорт і ІПН
Крок 2
Завітайте до найближчого відділення ПУМБ
Крок 3
Оформіть картку "Безмежна"

Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?
  • Я втратив карту, що мені робити?
  • Як я можу поповнити свій рахунок?
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?
  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?
  • Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?
  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?
  • Який ліміт встановлено на зняття коштів з банкомату?
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

    Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН. Вартість перевипуску нового PIN-коду — 5 грн (згідно Тарифів ПУМБ).

  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

    Ви можете оформити додаткові БПК понад передбаченої умовами пакету кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Я втратив карту, що мені робити?

    У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

    Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • За що саме банк щомісяця/щорічно буде стягувати з мене комісію?

    Комісія — це вартість обслуговування Вашого пакету послуг на місяць/рік. У цю суму (у залежності від пакету) можуть входити: 

    • обслуговування карткового рахунку
    • випуск платіжних карток
    • послуга автоматичного перерахування коштів на ощадний рахунок «Скарбничка+»
    • зняття коштів у банкоматах без комісії
    • доступ до системи керування рахунком ПУМБ Online
    • послуга контролю руху коштів рахунком SMS-банкінг
    • поліс туристичного страхування та допомоги при мандрівках за кордон
    • поліс страхування майнових інтересів власника карткового рахунку
    • інші послуги

    Окремо ці послуги коштують дорожче. Купуючи пакет послуг, Ви економите свої гроші.

  • Для сплати комісії за обслуговування, мені обов`язково кожен місяць/рік потрібно приходити до відділення банку?

    Для сплати щомісячної/щорічної комісії відвідувати відділення банку не обов'язково, достатньо мати необхідну суму на основному рахунку пакету послуг, комісія списуватиметься автоматично. Таким чином, Ви істотно економите свій час на відвідуванні відділення.

    Крім того, у пакетах з щомісячною комісією передбачена послуга «Повернення комісії», яка дозволяє користуватися усіма перевагами пакету без сплати комісії, за умови розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі кожен місяць на певну суму (детальні умови послуги «Повернення комісії» дивіться у Тарифах ПУМБ).

  • А якщо в день списання у мене на рахунку не буде грошей? Що в цьому випадку робити?

    Якщо в цей день на вашому рахунку немає коштів, комісія буде списуватися автоматично під час будь-якого найближчого надходження грошей на рахунок (наприклад, при нарахуванні зарплати). Ніяких відсотків за прострочену сплату комісії немає!

  • Який ліміт встановлено на зняття коштів з банкомату?

    Максимальна сума зняття з банкоматів – 300 000 грн/міс.

Умовні позначення

3 PayPass – інноваційна технологія оплати Mastercard, завдяки якій можна сплачувати за покупки без контакту картки або пристрою з терміналом. Технологія безконтактної оплати Mastercard забезпечує швидкі, зручні та безпечні оплати.

4 Лише для карток Mastercard.

Зворотний зв'язок