• Приватним клієнтам
  • Бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Бізнесу
Персона
Банк сьогодні
Працюємо для вас

Пакет «Соціальний»:

  • Користуйтеся пакетом послуг без комісії
  • Своєчасно отримуйте пенсію та соціальні виплати
  • Отримуйте 8% річних на залишок коштів на рахунку (>1000 грн)
  • Відкрийте 1 основну картку та 1 додаткову для родича

В пакеті «Соціальний» на Вас чекають корисні послуги:

Картка рівня Unembossed

Рахунок в українській гривні

Отримуйте 8% річних на залишок коштів на рахунку (>1000 грн)

Знімайте кошти в Україні без комісії

SMS-інформування

Сплачуйте комунальні платежі без комісії в Інтернет-банку ПУМБ Online

Скористайтеся можливістю отримати кредит або кредитну карту

Вартість пакету – 0 грн

Оформити рахунок дуже просто

Крок 1

Візьміть з собою паспорт і ІПН
Крок 2
Завітайте до найближчого відділення ПУМБ
Крок 3
Оформіть пакет "Соціальний"
З картками ПУМБ Ви зможете:
  • В повсякденному житті
  • В інтернеті
  • За кордоном
  • Правила безпеки для картки
    •  Без комісії розрахуватись в магазинах по всьому світу
    •  Зняти гроші без комісії по всій Україні
    •  Замовити виписку по рахунку у відділенні банку*

    *згідно тарифів банку

    • Без комісії сплатити за комуналку
    • Без комісії поповнити картку ПУМБ (P2P перекази)
    • Контролювати стан карткового рахунку та поповнити картку в Інтернет-банкінгу ПУМБ Оnline
    • Безпечно розрахуватись в інтернеті з сервісом 3D Secure.

    * Оплата здійснюється лише після того, як Ви підтвердили платіж за допомогою SMS коду

    • Розрахуватись карткою ПУМБ за кордоном. Вам не потрібно купувати валюту або перевозити готівку
    • Зняти готівку в будь-яких банкоматах світу*
    • Активувати можливість розрахунків карткою за кордоном за тел.: 044 290 7 290 перед поїздкою

    *за наявності технічної можливості

    • Ніколи не передавайте картку іншим людям
    • Зберігайте картку та PIN-код окремо
    • Ніколи та нікому не повідомляйте свій PIN-код, навіть співробітникам банку
    • Змінити PIN-код Ви можете у банкоматі або у відділенні банку ПУМБ
    • У разі блокування або втрати картки телефонуйте за номером 044 290 7 290

    У разі втрати картки гроші залишаються на Вашому рахунку!

Ми відповідаємо на Ваші питання:

  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?
  • Я втратив карту, що мені робити?
  • Як я можу поповнити свій рахунок?
  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?
  • На який термін може бути випущена основна карта?
  • Мені необхідна карта на більш тривалий період. Чи можу я випустити карту зі строком дії понад одного року?
  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?
  • Який ліміт встановлено на зняття коштів з банкомату?
  • Де я можу дізнатися реквізити свого рахунку?

    Повні реквізити рахунку власник рахунку може отримати:

    • у відділенні банку, що обслуговує рахунок, з паспортом;
    • за допомогою сервісу ПУМБ Online (розділ «Рахунки»/«Деталі карткового рахунку»/кнопка «Реквізити»);
    • за e-mail, звернувшись до Центру обслуговування клієнтів.
  • Що робити, якщо я забув PIN-код до своєї картки?

    Новий PIN-код можна замовити, звернувшись особисто до відділення ПУМБ, з паспортом та довідкою про присвоєння ІПН. Вартість перевипуску нового PIN-коду — 5 грн (згідно Тарифів ПУМБ).

  • Я втратив карту, що мені робити?

    У разі втрати платіжної картки обов'язково повідомте про це в банк. Передзвоніть за номером центру обслуговування клієнтів: +380442907290 і повідомте про інцидент оператору. За допомогою оператора інформаційної лінії або за допомогою послуги ПУМБ-онлайн заблокуйте проведення фінансових операцій по карті, щоб уникнути можливих фінансових втрат. 

    Після чого зверніться до відділення банку для замовлення перевипуску загубленої БПК.

  • Як я можу поповнити свій рахунок?

    Поповнити картковий рахунок, відкритий у національній валюті, можна, звернувшись до найближчого відділення ПУМБ. При поповненні карткового рахунку клієнта ПУМБ у відділенні ПУМБ досить вказати номер платіжної картки (16 цифр, що зазначені на лицьовому боці картки)/номер рахунку/номер кредитного договору та ПІБ власника рахунку.

  • Я здійснив платіж за допомогою своєї картки в торговій точці, сума платежу на моєму рахунку заблокована. Що це означає?

    Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, при здійсненні розрахунків платіжною карткою в торгових точках, в мережі інтернет, а також при знятті готівки в банкоматах третіх банків, необхідна сума коштів на рахунку списується не миттєво, а протягом деякого часу (1-3 дні) знаходиться заблокованою на рахунку. Якщо протягом місяця після здійснення операції списання коштів не відбувається (сума була заблокована помилково, банк-еквайр повернув гроші), заблокована сума автоматично стає доступною.

  • На який термін може бути випущена основна карта?

    Основна карта до рахунку в рамках пакету послуг «Соціальний» випускається з терміном дії 1 рік.

  • Мені необхідна карта на більш тривалий період. Чи можу я випустити карту зі строком дії понад одного року?

    Ви можете оформити додаткову карту до свого рахунку з терміном дії 3 роки за додаткові кошти згідно тарифів банку. 

  • Чи можу я випустити до свого рахунку карту на довірену особу?

    У пакет послуг входить одна карта на ім'я основного власника пакета, та одна картка на довірену особу. Також Ви можете оформити додаткові картки в необхідній Вам кількості за додаткові кошти відповідно до тарифів банку на обслуговування фізичних осіб.

  • Який ліміт встановлено на зняття коштів з банкомату?

    Максимальна сума зняття з банкоматів – 300 000 грн/міс.

Файли для завантаження

Зворотний зв'язок